anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

sunt impreuna cu prietena mea de 1 an și 10 luni,eu sunt student la subofițeri la pompieri la Boldești și ea e studenta la utcb,întreabarea e alta,s-a dus la București și a zis că eu sunt prea stresant,că o sun de prea multe ori,gen,o sun și imi da ocupat o sun iar,nu înțeleg de ce da pe ocupat,ea fiind la cămin când o sun,pentru că altfel nu o sunam,zice că sunt prea sufocant,că mai vrea și ea sa fie mai ok,să nu o mai sufoc, problema e că eu sunt și gelos,adică,eu nu înțeleg,are băieți în grupa,dar trebuie sa vb cu toți pe wap? Sa iasă cu ei? Adică de ex,a ieșit duminica seara prin oraș cu colegii și nu mi-a zis nimic,am văzut eu că a pus pe Instagram poveste și când am întrebat o a zis că a uitat și când am sunat o mi-a dat pe ocupat,a zis că e cu colegii,pai și dacă e cu colegii nu poate să răspundă? îmi zice,vede de am de zis și după o las, de ce face așa? De ce se comporta așa? zice că sunt eu prea sufocantă, dar de exemplu azi am vb maxim 1 ora toată ziua, 1 ora jumate,și am sunat o acum pe seara și mi-a dat pe. ocupat,a zis că mă sună ea, când mi-a zis era 9, am sunat o eu pe la 23 și tot ea se enervează și zice că de ce o sun,că trebuie să stea pe hol,că colegele ei dorm și nu știu ce și i am zis că de ce nu mi-a dat un mesaj,că doarme,că e in camera și că alea dorm sau ceva sa știu de ea,asta nu inteleg, nu înțeleg de ce se comporta așa, sunt eu prea gelos și posesiv? Greșeste ea cum face? nu înțeleg.

Răspuns Câştigător
| Ririru a răspuns:

Buna,

E normal sa iasa cu colegi si colege. Prin atitudine abordata de tine nu vei reusi decat sa o sufoci, iar in cele din urma sa o faci sa fuga rapid de langa tine.
Daca esti prea gelos, hm, depinde de cum abordezi de fiecare data situatia in care ea iese in oras sau nu-ti raspunde la telefon.

Momentan ea simte ca o sufoci. N-o mai suna o perioada, vezi daca iti simte lipsa si daca initiaza ea conversatia.