| Peli75 a întrebat:

Bună! Vreau sa vorbim despre relația mea cu familia. Am 19 ani și sunt student la o postliceala, care aceasta postliceala îmi oferă șansa la un job bine plătit. În fine, până la această postliceală eu am eșuat de multe ori ( spre exemplu la permisul de conducere am căzut traseul, am căzut și bacul odată etc). De mic eu nu eram susținut emoțional de părinții, ei încercând sa ma țină sub papuc mereu. Nu sunt adolescentul perfect, sau copilul perfect recunosc, dar sunt alții de vârsta mea mult mai răi decât mine și părinții ii apreciază mai mult
Spre exemplu mai înainte tatăl meu mi-a zis că sunt o epavă de copil, de ce? Pentru că am băut și eu puțin alcool fiind ziua mea, dar fără sa fac alte prostii. Am primit de la bunicul meu o Dacia Logan, și eu nu am nimic cu mașina aia, funcționează și sunt mulțumit, a venit și mi-a scos ochii spunându-mi că doar șoferi proștii au Logan. Înainte să primesc aceasta mașină, am vorbit cu o fată, și am vrut să merg la ea, mi-a spus că nu mi dă el mașina fiindcă nu am experiență, când l-am întrebat cum îmi pot face experiență dacă nu conduc, mi-a spus ca să mă uit eu pe YouTube cum conduc alții. Vreau sa ma apuc de sală mi-a zis că nu are rost să stau acasă, și ar mai fi multe altele de povestit. Eu sunt un băiat care pune mult la suflet, și mereu mă afectează și mă enervează vorbele astea din partea părinților sau a colegilor mei. Nu mai vreau să mă plâng vouă, vreau să caut soluții, și dacă îmi puteți spune cum aș putea măcar să evoluez sau să nu mi se mai întâmple chestii de genul? Vă mulțumesc pentru orice răspuns

2 răspunsuri:
| DigitalSoul a răspuns:

Salut, este o vorba "Un sut in fund, un pas inainte". Chiar daca ei nu te sustin te poti motiva singur, sa stii ca si eu sunt mai emotiv de fel dar imi zic in minte ca pot face chestiile astea si nu ma gandesc deloc la ce zic parintii sau ceilalti un fel de auto-motivare.

| Mihai8767 a răspuns: