cami
| cami a întrebat:

Este bine sa ai o familie numeroasa? Eu sunt singura la parinti. dar, imi doresc 5 copii ( sa compensez ). Nu-mi doresc cam multi? Te simti mai fericit cand vezi ca in jurul tau roiesc o gramada de mogaldete?

Răspuns Câştigător
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Cami, am fost si eu ca tine, am gandit la fel, am fost singura la parinti si mi-am dorit 5 copii. Mi-am realizat visul, am 5 copii, 2 fete si 3 baieti ce au varsta intre 19-33 ani. Fetele sunt mai mari, au terminat facultatea cu mai multi ani in urma sunt casatorite, am 2 nepoti. Baietii nu se lasa mai prejos, ce mare (29 ani) este student in anul 4, s-a casatorit in iulie, iar cei mici sunt studenti in anul 1 si anul 3.Suntem o familie mare si unita, copii au fost si sunt prietenii nostri cei mai buni. Suntem multumiti de ce am realizat in 35 de ani de casnicie.Va doresc la toti sa aveti o familie ca a mea!

23 răspunsuri:
| psiholoaga a răspuns:

Mda, si ca viki gandesc multi oameni care, apoi, cand copiii devin adulti si pleaca, se simt dezamagiti, ca "ei pe cine se mai bazeaza?!". Copiii nu ii faci ca sa comensezi ceva, nu ii faci ca sa ai pe cineva recunoscator, nu ii faci ca sa aiba cine sa te ingrijeasca atunci cand iti vor clantani dintii in paharul cu apa de pe noptiera si nu ii faci ca sa ai asupra cui sa iti indrepti toata afectiunea. Personal, mi se par multi 5. Eu am doar o sora si, uneori, si ea mi se pare mult, chiar daca e fiinta pe care o iubesc cel mai mult pe lume.

mira
| mira a răspuns:

Cand ai in jur cinci mogaldete nu prea ai timp sa simti ca esti fericit.Desigur ca o familie numeroasa este mai interesanta, mai vesela, dar si mai solicitanta.Conteaza mult si conditiile materiale de care dispui.

Stefan
| Stefan a răspuns:

Asta este o problema care unul dintre feciorii mei refuza sa o inteleaga, are numai un copil. Da, e bine sa ai copii mai multi, unul singur nu este bine, dar fiecare este liber sa faca ce vrea in viata.

| Linda a răspuns: