am o intrebare daca cineva stie codul gta san andreas pentru oxigen.Plz dau funda
Buna am o problema cu jocul city car driving 1.2.2 ieri ma jucam fara nici o problema dar azi cand am vrut sa intru pe el sa ma joc imi apare eroarea, , city car driving has stopped working" si l- am ...? (mai mult)
Imi puteti spune niste jocuri parkour dar cu cerinte de 1.50 gb ram va rog? Cel mai bun raspuns funda!
Hei membrii TPU si pasionati ai jocurilor video. As dori si eu o lista cu cateva servere de sa- mp, Godfather sau Roleplay, in care primesti gratuit o masina personala la alegere sau un nrg, iar in ...? (mai mult)
Salut sunt incepator de Counter Strike Global Offensive am 30 ore jucate pe steam.Deci intru pe cs lounge si pariez iteme la mechiuri si dupa ce le pariez dupa cateva minute dau pe my bets (adica sa vad...? (mai mult)
Puteti sa imi recomandati cateva jocuri cu poveste care nu necesita un Pc bun, multumesc
Cine are Call of duty Modern Warfare 2 pe steam si vrea sa facem misiunile co op sa-mi trimita mesaj pe irimieadaniel60@yahoo.com
Intrebare: de ce va place asa mult metin?
Mă joc de ceva vreme clash of clans, dar am mai auzi ca este un virus pe joc și dacă mă mai joc mult o sa mi se strice tableta pe care mă joc. E adevărat?
Salut lume! Cauti un server de SA:MP nou in care sa ai sanse la staff? Daca da, intra pe 93.119.26.211:7777 un server RPG o.3z deschis recent dar cu activitate pe server remacabila. Sa nu mint ziua...? (mai mult)
De ce nu merge in fifa 11 sa intru la GAMES MODE? Si la kick off nu pot juca decat cu 4 echipe? Va rog spuneti-mi si mie?
Cum pot rezolva problema: Fifa 2008 requires hardware graphics acceleration am windows 8 si am instalata placa video?
Mi sau facut iconitele de pe desktoop mici cum le fac laloc http://imageshack.com/a/img538/6529/QxiIUr.jpg
Salut, am o problema pe csgo lounge..nu pot sa fac tradeuri, nu imi apare inventarul meu dar nu il am pe privat, nici profilu, ce pot sa fac? multumesc.