| catalin542000 a întrebat:

Salut. Am observat ca in blender calitatea texturii, implicit a materialului aplicata pe un obiect este foarte buna, extrem de realistica, in schimb daca exportez.fbs si adaug in unity, desi fac reglajele texturilor in momentul adaugirii lor in motorul grafic, totusi nu seamana materialul aplicat pe acelasi obiect absolut deloc fata de cum arata in blender si nu inteleg de ce...

Spre exemplu, las o poza aici cu un obiect in blender si acelasi obiect si un unity sa vedeti diferentele.

In blender: https://imgur.com/a/SwwRkIO
In unity: https://imgur.com/a/8PJu2O3

Cum fac ca si in unity sa apara exact la fel ca si in blender?

Pt ca practic, de asta se presupune ca stau si ma crainicesc la greu la o simpla textura din blender, ca sa arate foarte bine exact ca si in poza facuta in blender iar ca in unity, implicit intr-un vreun joc ceva, sa arate la fel de bine, nu sa ma chinui in blender degeaba ca in unity sa arate de parca asi fi facut obiectul, am adaugat o simpla poza obiectului ca de background si gata iese acelasi lucru!