Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 15 Aprilie 2021 sunt:
Pana la urma de ce l au demis pe Vlad Voiculescu de la Ministerul Sanatatii?
Buna seara. Am o intrebare care ma tine in dubii de ceva timp. Anul trecut am venit din Germania. După o perioadă mi- a venit o amendă acasa pentru rovinieta (in Ungaria). Ideea este ca am cumparat-...? (mai mult)
Bună! Sunt studentă (19 ani) în anul 2 din 4 la Facultatea de Inginerie Alimentară (am intrat la buget)... după atât timp de studiu, stres pentru că nu mă simt bine unde sunt și nu înțeleg...? (mai mult)
Are vreo importanta constitutia romaniei?
Buna tpu....se primesc mai mulți bani la bursa de merit? sau la bursa de mediu rural?
Mai sunt restricțiile în București după ora 20:00? Nu urmăresc știrile și vreau sa știu cât sa stau pe afara sa ma plimb săptămânile ce urmează.
Credeți că repulsia asta pe care o avem noi românii(și nu numai)cu privire la politică și politicieni poate fi tocmai motivul pentru care nu evoluează în bine clasa politică?Oamenii cinstiți...? (mai mult)
Pe perioada colaborarii cu angajatorul am prestat ore in plus, nefiind de acord cu acest fapt. Avand neintelegeri la locul de munca, pe data de 30.03. 2021 mi- am depus cererea de demisie, preavizul...? (mai mult)
Bună seara! Locuim într - o curte comuna. Suntem 3 familii. În fața e casa bunicii, iar în spatele ei, alte 2 case tip duplex. Când ne- am racordat la curent, am putut doar prin punerea ceasului...? (mai mult)
Buna, am o intrebare. Am fost prinsa la Carrefour la self checkout ca am nu am scanat un articol. Imi pare rau, nu stiu ce a fost in capul meu. Ulterior, l- am scanat si platit pe un bon separat, pe...? (mai mult)
Este legal ca profesorii sa dea note pe un referat care trebuie predat in timpul vacantei? Iar daca nu este facut elevi sa fie sanctionati?
Va rog spuneți-mi repede daca am activat factura eon electronica mai pot plati cu banii in mana? Va rog tare mult, ziceti-mi.