| Andreeadeea23185 a întrebat:


As dori si eu sa imi recomandati niste carti usor de citit in limba engleza. Sunt clasa a 7 a si as vrea sa imi dezvolt vocabularul si sa inteleg mai bine aceasta limba.

2 răspunsuri:
| ALGator a răspuns:

Există cărți pe care se indică nivelul de dificultate (numărul de cuvinte de bază 300, 600 etc).

| Coman_Bianca_1989 a răspuns:

ÎN franceza substantivele nume de lucruri, obiecte, actiuni, idei pot avea genurile masculin sau feminin.Acestea sunt marcate prin articol (LE,MON,SON etc. pentru masculin si LA,MA,SA etc. pentru feminin), articolul putand fi posesiv sau demonstrativ.
Exemple:
Masculin: (LE, MON, SON) livre
Feminin:
(LA, MA, SA) chase
In franceza substantivele nu au acelasi gen cu cele din romana!
Sper ca te am ajutat!