| RoxanaY a întrebat:

Hey!

N-am idee ce să citesc. Nu găsesc nimic pe placul meu.

Vreau câteva sugestii de cărți uşor de citit, cu multă acțiune, care să-mi stârnească curiozitatea.

Sunt clasa a VII-a.

6 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Singur pe lume, Elevul Dima dintr-a 7-a, Pe aripile vantului, la rascruce de vanturi, La medeleni, Albastru pur, Rebecca

| RoCkKiD a răspuns:

In apararea ta..cartile clasice nu prea sunt relevante pentru cei din generatia ta daca nu cumva ai o inclinatie catre continutul lor, pur si simplu nu o sa iti placa si pot sa inteleg asta. Trebuie sa stii ca sunt 7 arte clasice si nu zice nimeni ca trebuiesc sa iti placa toate, placere pentru literatura, pictura, muzica etc. trebuie cultivata. Nu o sa te trezesti ca iti place Dostoievski citind povestea fara sa intelegi si motivele, contextul etc.

Sfatul meu este sa te gandesti ce iti place si sa ceri recomandari prin raportare la ele. Gen, ti-a placut Filmul V for Vendetta, e posibil sa iti placa si romanul lui Orwell, 1984.

spor

| Dalmore a răspuns:

Câinele din Baskerville de Doyle, dar si restul din serie (Sherlock).

| WolfgangKreutzfeldt a răspuns:

Cartile lui Sven Hassel. Sporwinking

| Doja a răspuns:

Cele mai bune sau folositoare carti sunt de regula mai greu de citit. Literatura pe care sugerezi tu ca ai dori-o este cea care nu spune nimic, este doar pierdere de timp si are ca singura destinatie amuzamentul. Asa cum sugereaza cineva, de exemplu, Sven Hassel, care a scris o colectie de carti de consum.

Daca vrei sa ramai cu ceva, poti incepe cu "Amintiri din Copilarie" de Ion Creanga, povestile populare romanesti, precum si basmele culeste de Petre Ispirescu.

Sunt usor de citit, si ai suficiente exemple de filozofie care sa te faca un om mai bun. Dupa aia poti trece la ceva mai complicat.