| andreipop19881 a întrebat:

Buna TPU! vara aceasta in august m-am apucat de kickbox. am inceput practic ca un inceptaor dar am mai avut putina experienta deoarece inainte cu 2 ani imi placea mult sa ma uit la meciuri de ufc si box si vizionam tuoriale pe yt despre batai si tehnica. nu am avut probleme de genul sa tin garda sau sa dau drepte, crosee etc. deci nu am inceput chiar de la zero dar tot sunt incepator. la momentul actual am 15 ani si chiar imi place sportul in general, sunt pasionat mai ales de sporturile de contact, iar sala unde fac kickbox e foarte faina, mai ales ca antrenorul si oamenii de aici sunt foarte de treaba dar nu stiu din ce motiv nu prea imi place kickboxul. personal mereu mi-a placut mai mult cultura de box, si nu prea am reusit sa ma regasesc in acest sport. nu ma intelegeti gresit, e un sport frumos, care cu siguranta poate fi mai eficient decat boxul in multe situatii dar eu nu m-am regasit in totalitate aici. mai ales cum eu sunt mai mic de inaltime, pentru mine functioneaza in 80% dintre cazuri stilul peekaboo, care la kickbox nu prea merge deorece necesita sa te aproprii de corpul adversarului si sa lovesti puncte precum ficatul, si multe uppercuturi in zona de coaste si barbie, dar la kickbox e usor sa dai contra deoarece te folosesti de genunchi in acest caz, sau tii la departe adversarul cu oblique kickuri. eu am doi prieteni care merg la box, si am dat intr o zi sparring cu ei. unul dintre ei care face de 5 ani mi-a spus ca eu sunt de box mai mult si ca ma descurc foarte bine ca incepator. acum eu chiar nu stiu ce sa fac in acest caz, deorece sala la care sunt cum am zis e foarte faina cu oameni de treaba si mi-ar fi si jena sa ma las asa cand deja ma inteleg aici cu anturajul acesta, dar in acelasi timp nu prea imi place kickboxul si ma regasesc mai mult in box. ce credeti as putea sa fac in aceasta situatie? orice raspuns/parere e bine venita. va multumesc pentru atentie, cu respect!

2 răspunsuri:
| 1onurReal1 a răspuns: