Nu, chakrele nu sunt stiintifice, sunt pseudostiintifice. N-au nicio legatura cu medicina, iar energiile subtile care circula prin ele... nu exista.
Tu nu intelegi ca sunt si masaje facutr oentru asa ceva? Am facut eu ce e asa de greu? Cauta pe nrt sau du te si intreaba personal, eu itinzic ca exista ceva dar nu stiu daca si cum te ajuta
Acele masaje sunt escrocherie medicala.
Nu intelegi ma ca ceva e? Adica te ajuta nuninseamna ca se intampla crva wow
Nu. Cred ca suferi de tulburari de gandire formala.
Argumentul tau se poate aplica la orice pseudostiinta. E cum ai zice ca astrologia e o disciplina stiintifica, pentru ca sunt oameni care fac horoscopul si la tine s-a potrivit. Se potriveste pentru ca se foloseste cold reading la nivel avansat. Iar in cazul tau, ti s-a facut un masaj care a avut rezultate, pentru ca functioneaza e alte baze, dar tie ti s-a spus ca se bazeaza pe doctrina chacrelor. Ce legatura are cu religia, intrebi? Doctrina chacrelor face parte din religia hinduista, religia dominanta din tara caracterizata prin saracie, foamete, inegalitate intre caste si intoleranta religioasa, numita India
Argumentul: "chakrele exista ca sunt si masaje care se ocupa cu asta" este absolut pueril. E ca și cum ai zice "horoscopul e real pentru că anul e organizat în luni".
Expliva detaliat, pai da ma adica e ceva ce are legatura cu creierul deci e ceva? Adica are legatura cu creierul, masajele alea tu cum le vezi?
Eu una nu prea cred in religiile orientale, nu au nicio baza solida, bine nici crestina practicanta nu sunt dar
Creștinismul, apărut acum 2000 de ani, are ca baze ideologice credințele orientale, (care au cam 4000 de ani), și credințele iudaice, (care au 2700 de ani aproximativ).
Occidentul a creat o copie a acelor religii, pe care a adaptat-o populațiilor europene!
Înțelegerea detaliată a fenomenului religios necesită câțiva ani de cercetare...
In calculul diferential exista Derivata. Zenón de Elea vorbeste de Aporii insa ele sunt Dialéctice.