| mikebaiatulteleleu a întrebat:

Bună, TPU!

Sunt elev în clasa a X-a și sunt pasionat de web development.
Am început la sfârșitul clasei a VI-a (chiar în ultima zi de școală happy ) să învăț singur, online, câte ceva despre HTML și CSS.

Profesoara de TIC m-a rugat să fac site-ul școlii. Deși arăta oribil și nu era prea funcțional, l-am realizat. Nu a fost folosit ca site oficial, dar a fost o experiență frumoasă, din care am învățat multe și mi-a plăcut să lucrez la el.

Din clasa a VII-a până în a IX-a am uitat de cunoștințele mele în HTML, dar acum, în clasa a X-a, după ce am participat la olimpiada de TIC, mi s-a reaprins dorința de a lucra la site-uri. Vreau să învăț cât mai multe și să devin mai bun, poate chiar să îmi găsesc un job în acest domeniu în viitor.

În prezent, vreau să strâng niște bani (mă gândesc să mă angajez la vară) și mă întreb dacă nu aș putea folosi cunoștințele mele pentru a face rost de bani. De exemplu, am observat că unele magazine din oraș nu au un site, iar altele au site-uri prost realizate. Am găsit o cofetărie care nu are deloc site și mă gândeam că i-ar putea fi de folos.

Știu că, pentru un site complet, este nevoie și de o bază de date etc., dar mă gândesc că, dacă m-aș apuca să creez site-ul acestei cofetării, aș putea învăța pe parcurs.
După ce îl fac, pot să „îl vând" cofetariei?
Pot să-l folosesc în portofoliul meu?
Are rost să-mi bat capul cu acest proiect?
Există și alte metode de a face bani la această vârstă?

Mulţumesc anticipat!

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Vrei sa te apuci de învățat programare web e foarte bine. Fa tu site uri cate vrei și înveți. Până la vândut mai e mult. Un site presupune mai mult decât html și CSS chiar daca nu îl vrei dinamic. presupune hostingul, presupune domeniul, presupune mentenanță și administrare. Daca nu poți oferi și asta nu prea ai ce vinde. Că un site in html și CSS îl faci mai noi in 10 minute cu AI

| mikebaiatulteleleu explică (pentru suntserios):

Salut!