Suportul de la Publi24 lasă de dorit. Niciodată nu reușesc să mă autentific în cont prin aplicația lor „minune", indiferent dacă încerc cu Facebook sau Google. Am testat și pe Android, și pe iOS – aceeași poveste.
În plus, am avut două conturi pe care nu le-am folosit prea mult și s-au gândit să le șteargă fără să mă anunțe ce urmează să se întâmple. Când am încercat să creez altele, surpriză: nu mă lasă, pentru că „adresa de e-mail a fost deja folosită". Da, a fost folosită, în conturile pe care chiar ei mi le-au șters, dar asta nu înseamnă că ar trebui să blocheze definitiv adresa.
Le-am scris în martie, mi-au trimis doar scuze și explicații, dar problema a rămas nerezolvată. Suntem deja în septembrie și tot nu funcționează nimic. În final, am ajuns să folosesc adresa de e-mail a mamei mele, pentru că altfel nu am cum să mai intru pe platforma lor. Direct pe site, că aplicația e varză.
Dacă tu crezi ca o sa rezolvi ceva : zero, null. Dacă ștergi contul pățești aceeași poveste ca mine. Nu mai poți crea alt cont folosind aceeași adresă de e-mail