| Danymara6 a întrebat:

Bună ziua!
Am alimentat cardul paysafe m-a lăsat fac tranzacții după care mi au blocat contul cu 200 de lei pentru motive de securitate precizez contul este verificat am și dovada ca am cumpărat paysafe și nu înțeleg de ce nu îmi dă voie să folosesc bani
Le am trimis e-mail de 4 zile și nu îmi răspunde nimeni
Mă poate ajuta cineva cu un număr de telefon de la paysafe dar să fie în limba română pentru ca nu știu limba engleză dau funda vă rog ajutati-ma

3 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Mergi la banca unde ai cardul, nu se pot da informatii pe mail, ei te vor ajuta sa iti deblochezi cardul nu noi, banca poate, mergi maine la ei sa ai buletinul la tine si cardul

| Danymara6 explică (pentru CristiDinBucuresti):

La ce bancă să merg? Am alimentat contul de paysafe de la magazin cu cod de 16 cifre am chitanța dar Nu stiu cum să fac să îl deblocheze le am trimis pe e-mail mesaje și nu răspunde nimeni m-ar ajuta un număr de contact romanesc

| mihai69 a răspuns (pentru Danymara6):

Iartă-l, că nu știe ce spune.
On topic: https://www.paysafecard.com/......e-contact/
Nu au telefon de contact în română; roagă un prieten să te ajute.