| dracky a întrebat:

Ce sfaturi imi da-ti pentru cresterea masei musculare?

Răspuns Câştigător
HepHap
| HepHap a răspuns:

Exercitii de forta (flotari, tractiuni, genuflexiuni cu surioara cea mica in spate etc.) si alimentatie regulata (4-5 mese pe zi, la aceleasi ore) si bogata in carbohidrati si proteine (cartofi, carne de vita si pui, ficatei, multe lactate, snitele de soia, oua etc). Incepe exercitiile fizice la cel putin o ora dupa ce ai luat masa (dar nu dupa mai mult de 2 ore, 2 ore si jumatate), iar imediat dupa ce le-ai terminat, consuma mult lichid. Vei avea nevoie si de vitamine, nu uita asadar sa mananci si fructe.

5 răspunsuri:
| alexdop21 a răspuns:

Mult sport dacky mult sport si sala dar nu sa stai toata ziua in sala, cel mai bine inscriete la un club sportiv de orice (eu as opta pentru inot )

| ..pYtBulL.. a răspuns:

Haltere sau culturismhappy sunt si medicamente sau chestii din astea dar nu stiu ce sa zic daca sunt de treaba.

| faranume a răspuns:

Sa faci la mixer oua cu sare de lamaie

Si sa nu mananci fast food

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mananca mai multa carne si fa mai mult sport

| elisei2012 a răspuns:

Eu as spune tot flotari, genoflexiuni, tractiuni, ridicari de trunchi .....etc si un regim bine alimentat
ora 08:00
- 200 g fulgi de ovaz sau 200 g orez fiert
- omleta din 2 galbenusuri + 6 albusuria
- 50 g branza slaba sau cas de vita
- legume + 1 lingurita ulei de masline
- un fruct la alegere
- 1 tableta multivitamine + multiminerale
- 1 tableta 500 mg vitamina C

ora 11:00
- o portie XXL Pro sau Total Mass, mixata in 300 g lapte degresat

ora 13:00
- 200 g carne de pui sau vita la gratar
- 200 g cartofi copti sau orez fiert
- legume sau un cheeseburger mare cu carne de vita

ora 16:00
- o portie XXL Pro sau Blast Pro mixata in 300 ml lapte degresat+500 mg vitamina C

ora 18-19 – antrenament

ora 19:00
- o portie XXL Pro mixata in 250 ml lapte degresat + 4 capsule GlutaPro+500 mg vitamina C

ora 20:30