Buna!
Deci:
1.Intri in profilul tau hi5
.
2.Sus,in dreapta, langa Log out scrie:''Cont''
3. Dai click pe ''Cont''
4. O sa-ti apara ceva de genu:''Limba implicita''.''Adresa de email''. etc
5.Deasupra scrie :''Setari cont" si putin mai sus "Cont'',''Confidentialitate''. etc.
6. Dai click pe :''Confidentialitate''
7.Si sus iti apare :''Setari de profil''
8.Si apoi in primul rnd de sub ''Setari de profil'', scrie ''Acord altor utilizatori dreptul de a'mi vedea profilul''
9. Dai click si alegi cealalta varianta:''Acord doar prietenilor mei dreptul de a'mi vedeam profilul''
10.Bafta! Sper ca te'am ajutat :*
Intri acolo pe CONT, apesi pe CONFIDENTIALITETE si setezi acolo " doar prietenii mei pot sa-mi vada profilul" si daca mai vrei, setezi si pe acolo.
funda?
Pai dai sus in dreapta la "cont" si dupa aia iti apare in categii "cant""confidentialitate"...si tu dai la confidentialitate.si la prima. tu ai "acord altor utilizatori dreptul de a-mi vedea profilul" si dai click si schimbi in "acord doar prietenilor mei dreptul de a-mi vedea profilul". salvare si gata
Pai e foarte simplu intri pe profil si dai la cont sus langaa monede mesaje etc dai click p cont dupa aia dai click p confidentialitate si la setari d profil acolo e
funda
?
Hai deci. D'ai sus acolo unde scrie CONT langa numele tau.
Acolo scrie date. iti poti pune profilul privat doar printr-o bifare.
Apropo, acolo mai gasesti multe alte chestii cum ar fi : Sa primesti si sa aprobi atunci cand cineva iti da Comments... Etc!
fundita?; x
Intri pe profil
undeva acolo sus in dreapta
unde e avatarul acela creat
scrie micut
"cont"
dai acolo
apoi dai la
Confidentialitate
acolo spune daca vrei profilul privat sau nu
apesi acolo si scrie "doresc ca doar prieteni mei sa aiba ocazia sa'mi vada profilul"
sau ceva d genu
dai pe aia
dai salvare
si gata
fundita?
Dai sus in dreapta la "confidentialitate" si acolo ai optiunile : Numai prietenii mei sau Oricine imi poate vizualiza profilul. O sa dai la "numai prietenii mei"