Pentru mine e suficient să știu că autorul întrebării apreciază răspunsul meu ca fiind folositor. Adică pentru mine ăsta e miezul interacțiunilor de aici.
Adică faptul că văd că sunt utilizatori calificați ca „utilizatorul zilei" sau care au o sumedenie de premii și coronițe mă face să mă îndoiesc sincer despre calitatea contribuțiilor lor (mai ales că dacă mă uit să le citesc, văd că tind să fie optimizate pentru a câștiga aceste puncte și premii, nu pentru a ajuta cu adevărat persoana care a pus întrebarea).
Și cumva nu știu dacă am un răspuns concret la întrebarea ta pentru că nu e întrebarea pe care mi-aș pune-o eu. Pentru mine e mai degrabă „Cu ce ajutăm comunitatea dacă răsplătim cantitatea răspunsurilor în locul calității?" și respectiv „Cum am putea încuraja comunitatea să contribuie punctual în ajutorul celor care pun întrebări?"
Eu de aici aș porni. Poate m-ar ajuta să știu detalii concrete despre anumiți oameni care răspund. De exemplu în secțiunea de Sănătate, poate m-ar ajuta să știu cine dintre cei care răspund chiar au educație și/sau experiență medicală. Sau cine e psiholog de aici de pe site? Care e utilizatorul care e cel mai în măsură să mă ajute cu problema pe care eu nu știu cum să o rezolv singur și ajung să apelez la TPU, cu toate riscurile incluse (pe care, desigur, eu, copil sau adolescent, poate nici nu mi le imaginez).
Cumva chestii de genul ăsta mi-aș imagina că ar fi utile să le înțeleg mai bine.
As scoate functia de ignore care ca sa fim seriosi e folosita doar de cei care nu au argumente in discutii si atat
Cu siguranta ar merge imbunatatita optiunea de la mesagerie, sa existe casute de chat pentru fiecare discutie, nu mesaje individuale care se pierd si nici nu se transmit in timp real.
Cred că e și o chestiune de siguranță aici, sunt mulți dubioși pe acest site și de asemenea mulți copii, bănuiala mea este că mesajele sunt revizuite înainte să ajungă la destinatar.
Poate asa ar trebui, considerand ca exista si multi copiii, insa ma indoiesc.Am primit mesaje care nu ar trebui sa ajunga la nimeni in viata asta.)
Nu vreau să îmi imaginez
De cativa ani, mai precis vreo 5-6 intru din obisnuinta.
imi place usurinta cu care poti intra, regulile sunt prea blande(poate fi si un minus aici), faptul ca acopera cam toate categoriile in care cateva poate fi intersant si ca inca poti gasi pe cineva care sa iti raspunda la dileme
NU imi place ca li se permite userilor suspenati neliminat sa isi faca enspe mii de conturi(oare nu sunt solutii)Poate nu ar o rezolvare, apar altii, dar macar ii descurajeaza
Nu prea vad rostul ignorului, dupa cum am spus si mai sus isi pot face cont nou si continua.In plus pooti dialoga cu cel care te ignora.
NU vad rostul fundelor.DE multe ori se dau pe raspunsuri eronate sau la primul raspuns/
Sa se usureze ssitemul de raportare. Uneori un raspuns raportat dispare imediat, alteori niciodata! Oricum raportarile trec la prin filtrul adminei si esti sanctionat pentru raport abuziv, nu?
Ai scris - Uneori un raspuns raportat dispare imediat, alteori niciodata!
Să scrii aici și cu cine discutai mai demult că ești foarte supărată că nu dispar imediat răspunsurile pe care le raportezi.
Îmi place că e activ după atâția ani. Aș regândi sistemul ăsta de gamification prezent peste tot, care tinde mai degrabă (în opinia mea) să rezulte în răspunsuri de calitate slabă date de oameni care doresc să obțină calificative mai mult decât să îi ajute pe cei care caută ajutor.
După ce criterii ai răsplăti răspunsurile?
Te cred si pe mine ma dispera cei care folosesc ChatGpt si se mai dau si mari cu asta
Lol la asta nu m-am gândit dar cred că dacă ajută, nu mă deranjează. Însă cred că dacă n-ar fi acest sistem de gamification și puncte și tot, oamenii n-ar mai fi motivați să folosească unelte gen Chat GPT.
Pentru mine e suficient să știu că autorul întrebării apreciază răspunsul meu ca fiind folositor. Adică pentru mine ăsta e miezul interacțiunilor de aici.
Adică faptul că văd că sunt utilizatori calificați ca „utilizatorul zilei" sau care au o sumedenie de premii și coronițe mă face să mă îndoiesc sincer despre calitatea contribuțiilor lor (mai ales că dacă mă uit să le citesc, văd că tind să fie optimizate pentru a câștiga aceste puncte și premii, nu pentru a ajuta cu adevărat persoana care a pus întrebarea).
Și cumva nu știu dacă am un răspuns concret la întrebarea ta pentru că nu e întrebarea pe care mi-aș pune-o eu. Pentru mine e mai degrabă „Cu ce ajutăm comunitatea dacă răsplătim cantitatea răspunsurilor în locul calității?" și respectiv „Cum am putea încuraja comunitatea să contribuie punctual în ajutorul celor care pun întrebări?"
Eu de aici aș porni. Poate m-ar ajuta să știu detalii concrete despre anumiți oameni care răspund. De exemplu în secțiunea de Sănătate, poate m-ar ajuta să știu cine dintre cei care răspund chiar au educație și/sau experiență medicală. Sau cine e psiholog de aici de pe site? Care e utilizatorul care e cel mai în măsură să mă ajute cu problema pe care eu nu știu cum să o rezolv singur și ajung să apelez la TPU, cu toate riscurile incluse (pe care, desigur, eu, copil sau adolescent, poate nici nu mi le imaginez).
Cumva chestii de genul ăsta mi-aș imagina că ar fi utile să le înțeleg mai bine.
cristialex90 întreabă:
HappyCandy întreabă: