| Andersann a întrebat:

Ce parere aveti de jocurile de noroc? Ma refer la pariurile sportive, aparate, etc.?

6 răspunsuri:
| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns:

Si rostia acelora care vor sa castige fara munca trebuie sa fie exploatata productiv.winking laughing

| Andersann explică (pentru Mihailescu_Valeriu_1953):

Da..cred ca ai dreptate. Insa nu e cazul meu, nu joc sume mari ( cativa zeci de lei, pana in 30-40 ) nu muncesc ( am 18 ani, inca sunt elev ) dar intr-un fel sau altul afirmatia ta e cu dus si intors. Intr-adevar, la jocurile de noroc poti castiga fara munca, dar oare ce oameni devin dependenti de acest joc? Probabil cei care muncesc pe branci, in diverse domenii foarte prost platite. ( salahori, chelneri, vanzatori, taximetriști ), adica cei care chiar muncesc, dar pe bani putini, deci nu cred ca daca ar fi sa munceasca mai mult ar castiga si mai mult...adica afirmatia ta nu li se potrivește in totalitate..Sa te intreb altceva. cati doctori, avocati, adica oameni cu venituri mari crezi ca practica acest " sport "? Ce parere ai?

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns (pentru Andersann):

De cate ri ai fost prin adevaratele cazinouri? acolo sa vezi adevaratii impatimiti ai jocurilor de noroc, care irosesc sume fabuloase; sume castigate prin excrocarea ngajatilor lor, sau prin sclavia sexuala, sau prin comert cu drogui, sau cu medicamente, sau tot felul de excroci, angajati ai statului prin consiile de administratie cu mii de euroi pe luna. nu-ti cheltui banii pe prostii! mai bine ia rucsacul in spate si pleaca cu cortul pe poteci de munte; o sa fie cel mai mare castig

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pierdere de timp si bani aiurea.

| 393Dan a răspuns:

Pune tot pe rosu

| Fabi03 a răspuns:

Aparate..doar noroc.