| Gabriella_8741 a întrebat:

Salutare am si eu un golf 4 1, 8t gti si nu vrea sa mai porneasca...a stat nepornit ceva timp am tot incercat si cu bateria la redresor, curent dat tot si nu a vrut pana intr o zi cu soare cand a mers intr un final dar decat 3 zile ..acum iar nu mai vrea tin se precizez ca am incercat si cu alta baterie si imi imvarte si da sa porneasca dar nu o ia..de la ce sa fie? Multumesc happy

4 răspunsuri:
| RB26DETT a răspuns:

Unul dintre motivele pentru care nu am vrut sa fiu smecher sa-mi iau masina nemteascawinking stai calma ca am vazut si audi a4 de prin 2010+ care nu a vrut sa porneasca la 0 grade, am mai vazut un opel astra gtc care iar pauza, un C class care a pornit in 4-5 secunde dimineata [nu era diesel].
Du-te in service cu masina, ai grija de ea, mai ales ca este foarte apreciat gti-ulwinking eu nu, altii da laughing
Eu raman la volvo meu din 97 care si la -25 de grade porneste la sfert de cheie laughing) Daca vrei sa o duci bine iarna intr-o tara ca a noastra ia-ti o masina facuta intr-o tara cu iernile mai reci decat la noi, nu cu ierni asa si-asawinking

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru RB26DETT):

Eh, lasa ca si nemtoaicele o iau la sfert pe ger.
Vectra TD (ce-i drept avea motor Isuzu) imi pornea usor, si am prins si dimineata cu -30 cu ea. Pornea usor, la prima cheie, doar ca avea ceva la pompa de injectie, ca dupa 10 secunde de mers calumea, balbaia 30 de secunde, scotea fum in timpul ala, apoi isi revenea.
O clienta cu Ford 1.8 TDDI (scrie made in Germany peste tot pe ea) ne-a chemat tot iarna aia, la -20, ca ii porneste cam greu masina dimineata, la prima cheie dar cam lunga. Cand am verificat bujiile incandescente, nici una nu functiona, deci pornea cu motorina la -20, la prima cheie.
Alt exemplu pozitiv, mertzu' ce l-am avut, a pornit iarna (ce-i drept nu era ger), cu bateria descarcata complet, o dadusem jos de pe Dacie ca n-a mai vrut sa porneasca; pusa pe Merc, a pornit imediat, ca Mercedesul opreste motorul pe compresie, si ii trebuie un soc cat de mic, ca s-o ia.
La Astra H 1.9 CDTI am avut probleme cu pornirea, la -3 grade. Am demontat filtru de motorina, si arata ca un pui congelat. In rezervor avea motorina de vara... Pai ce facem, domne?
Nici o masina diesel nu-ti porneste, indiferent cat de "desteapta" e, daca motorina e cumparata din Iulie, si afara-s temperaturi negative, se face gelatina pe conducte, si motorul cu aer nu poate porni.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca asa intretii tu un Golf 4 GTI...
Masina aia geme dupa un mecanic, si tu o chinui cu baterii sa porneasca... Ti-a pornit "3 zile" si n-ai precizat cum mergea, cum pornea la cald/rece, cum tragea... Ma intreb daca ai permis si masina chiar exista.
Chemi un mecanic, si pregatesti banii in primul rand pentru toate consumabilele pe care sigur nu le-ai schimbat pana acum, apoi iti spune mecanicul ce mai trebuie.
Nici Daciile nu se tin cu atata nepasare.

| DataSoft a răspuns:

Verifica fisele de la buji sau bujiile sa nu fie umede.