anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna.
Am 22 de ani și sunt studentă la arhitectura.
As dori sa va întreb ce ați alege dintre munca și facultate.
Mă refer la faptul că nu mai pot să mă descurc cu banii deloc. Nu știu dacă știți,dar aceasta facultate nu îți mai permite și un loc de muncă pe lângă,am încercat,că să strâng niște bănuți. Însă nu merge. Nu mă descurc, nu îmi ajunge bursa sa plătesc căminul, mâncarea, materialele și altele. Iar părinții nu îmi dau nici un ban, doar mă sfătuiesc să nu îngheț anul, sa continui, insa eu nu mai pot, cedez psihic cu toate. Mi-e rușine că merg la facultate și toți au un laptop ca lumea, pentru lucru, randări, proiecte etc (că e nevoie). Și eu mă chinui cu un laptop vechi de 8 ani, cu4 GB de RAM. Mă enervez și eu și pe profesori.(ce să mai spun de bani pentru machete sau cărți). Vreau să știu dacă aș avea ceva soluții de munca pe lângă aceasta facultate, pentru a putea sa fac un bănuț in plus. Ideea e că vreau și să mă pot concentra pe studii. Deși profesorii îmi tot reproșează că trebuie să aleg, ori munca, ori facultatea,alta soluție nu am. Și in liceu tot singura m-am întreținut, am muncit și mi-am platit toate. Am avut noroc de profesori înțelegători, care au trecut peste absențe și au analizat doar cunoștințele. Părinții mă încurajează tot timpul sa termin studiile,sa am o diplomă, dar material îi înțeleg că nu mai pot, au susținut alți doi copii,pentru mine nu mai sunt bani. Deși iubesc ceea ce am ales, simt uneori că nu mai pot,că nu are rost sa continui,că oricum nu am eu cale in acest domeniu.
De aceea va rog,dacă aveți ceva soluții, pentru un loc de muncă, sau orice altă soluție sa pot să mă descurc. Sau cum m-am gândit eu, sa inghet anul și să muncesc, să strâng bani, să îmi iau ce am nevoie, sa pun un ban deoparte și să continui după. Nu as fi prima persoana care face asta.
Mulțumesc!

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns: