anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna.
Am 22 de ani și sunt studentă la arhitectura.
As dori sa va întreb ce ați alege dintre munca și facultate.
Mă refer la faptul că nu mai pot să mă descurc cu banii deloc. Nu știu dacă știți,dar aceasta facultate nu îți mai permite și un loc de muncă pe lângă,am încercat,că să strâng niște bănuți. Însă nu merge. Nu mă descurc, nu îmi ajunge bursa sa plătesc căminul, mâncarea, materialele și altele. Iar părinții nu îmi dau nici un ban, doar mă sfătuiesc să nu îngheț anul, sa continui, insa eu nu mai pot, cedez psihic cu toate. Mi-e rușine că merg la facultate și toți au un laptop ca lumea, pentru lucru, randări, proiecte etc (că e nevoie). Și eu mă chinui cu un laptop vechi de 8 ani, cu4 GB de RAM. Mă enervez și eu și pe profesori.(ce să mai spun de bani pentru machete sau cărți). Vreau să știu dacă aș avea ceva soluții de munca pe lângă aceasta facultate, pentru a putea sa fac un bănuț in plus. Ideea e că vreau și să mă pot concentra pe studii. Deși profesorii îmi tot reproșează că trebuie să aleg, ori munca, ori facultatea,alta soluție nu am. Și in liceu tot singura m-am întreținut, am muncit și mi-am platit toate. Am avut noroc de profesori înțelegători, care au trecut peste absențe și au analizat doar cunoștințele. Părinții mă încurajează tot timpul sa termin studiile,sa am o diplomă, dar material îi înțeleg că nu mai pot, au susținut alți doi copii,pentru mine nu mai sunt bani. Deși iubesc ceea ce am ales, simt uneori că nu mai pot,că nu are rost sa continui,că oricum nu am eu cale in acest domeniu.
De aceea va rog,dacă aveți ceva soluții, pentru un loc de muncă, sau orice altă soluție sa pot să mă descurc. Sau cum m-am gândit eu, sa inghet anul și să muncesc, să strâng bani, să îmi iau ce am nevoie, sa pun un ban deoparte și să continui după. Nu as fi prima persoana care face asta.
Mulțumesc!

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Parinti care nu te sprijina in viata, ii poti numi straini sau vecini ingamfati, au curaj sa-ti zica sa te tii de liceu neavand bani, pare tras din comedia aia cu garcea sau leana si costel )) se poarta ca ei. In caz ca nu te descurci cu facultatea muncesti, daca muncesti si mergi la facultate va fi mai greu, oboseala mai mare, stres adunat. Merge un servici cu norma redusa 4h pe zi mcdonalds sau prin mall intrebi cine are nevoie de part time.

| Ioana556 a răspuns (pentru mgtow):

Mulțumesc frumos pentru răspuns. Din păcate din cu norma redusa nu mă încadrez cu programul de la facultate. Am aproape zilnic de dimineața până seara ( am și modulul pedagogic suplimentar). Am lucrat, după cum am spus, o perioadă, dar nu merge. Chiar și 4 ore de merg. Având în vedere că nu am progrma regulat, iar pauzele dintre cursuri nu cumulează 4 ore,sa pot s ajung și la lucru. Deci singura soluție e sa îngheț anul. Că am tot incercat să găsesc alte alternative,sa meargă ambele deodată,dar, după cum ai spus și tu, e greu, și un stres destul de mare. Daca îmi îngheț anul, mă voi angaja full time, nu part time, și până la urmă tot o scot la capăt. Mulțumesc încă o dată pentru ajutor.

| mgtow a răspuns (pentru Ioana556):

Poti face la fara frecventa dureaza mai mult dar seara acasa inveti

| Ioana556 a răspuns (pentru mgtow):

Din păcate nu se poate. E o facultate grea, dar frumoasă, care durează 6 ani ca medicina. Nu exista posibilitatea fara frecventa, întrucât ea că domeniu îți mănâncă cam tot timpul. Și pe pagina facultății este specificat este specificat, din motive evidente. Nu e o facultate ușoară, necesită mult studiu, și multă practica.