| BeautyAndABeat a întrebat:

Buna ziua tuturor!


Sunt eleva in clasa a VI-a, la o scoala bunicica.

In clasele I-IV am avut numai note de FB, eram cea mai desteapta din clasa, insa intr-a V-a m-am mutat la alta clasa, colegii din clasele primare fiind foarte slabi.
Parintii mei au vrut ca eu sa am "concurenta" la scoala, nu
sa fiu singura cu note mari. M-am mutat, m-am acomodat cam greu, pana la urma m-am imprietenit cu mai toti copiii.
Prietena mea cea mai buna m-a cam lasat balta(ne cunoastem din prima zi de gradinita si faceam totul impreuna! Eram ca surorile...). A preferat sa stea mai mult cu o fata care umbla cu baietii...sad
Acum, e schimbata complet: nu mai e fata pe care o stiam eu.
Inainte era linistita si cu bun simt. Acum e penibila: ma striga si se stramba la mine, cand vreau sa vorbesc cu ea spune s-o las in pace si se rasteste la mine, ma deranjeaza la lucrari vrand sa-i dau raspunsurile, rade de mine deseori etc...
Eu totusi tin la ea si o ajut de cate ori am ocazia! Mamele noastre se inteleg perfect, dar eu ii spun mamei mele ca suntem tot cele mai bune prietene, stiu ca i-ar spune celeilalte mame ca nu ne intelegem, apoi fata s-ar enerva pe mine, mi-ar reprosa ca spun numai minciuni s.a.m.d.
Aceasta este prima intrebare: cum o pot face sa inteleaga ca ma deranjeaza atitudinea ei? Am omis ceva important:
la inceputul clasei a V-a stateam retrasa intr-un colt sau citeam, pentru ca nimeni nu vorbea cu mine, nici macar ea. Ma plimbam ca scaiul dupa fetele de acolo, sperand ca voi comunica cu ele(scuzati cacofonia).
Din fericire, am cunoscut o fata minunata, care ma respecta enorm si nu ma "vinde" ca cealalta! Mi-a fost alaturi la bine si la greu. Credeti ca ea este adevarata prietena?


Mai am si un al doilea aspect...