Wrong turn 1, 2, 3, 4, 5,6
The hills have eyes 1, 2
Yeti:curse of the snow devil
The leprechaun : Origins
Cabin fever 3
Cabin in the woods
Vineri 13 - cel din 2009
Venin
Jeppers Creppers 1, 2, 3
The breed ( mie imi plac genul asta de filme horror )
Haunt
Haunting of Whaley house
Paranormal activity 1, 2, 3, 4, 5
Drag me to hell.
Filme comedie :
21 and over
American Pie (seria)
21 si 22 jump street
Bad boys 1, 2
A haunted house 1, 2
Filme actiune :
Undisputed 2, 3 (bataie)
Fast and furious 1, 2, 3, 4, 5,6 (curse de masini )
Wild card
Faster
Forrest Gump (stiu ca nu e actiune, dar e misto. )
Filme aventuri :
Percy Jackson 1, 2
The maze runner
Jumper 1, 2
The hunger games 1, 2, 3 - trebuie sa apara si 4.
La filme horror mai era si :
Dark summer
The wicked. Vizionare placuta! Sper sa iti placa filmele!
Diabolique (1996), The Birds (1963), Santa sangre (1989), They Live (1988), Bedevilled (2010), From Dusk Till Dawn (2014)...
Heii! Poate te mai intereseaza niste filme bune horror: Insidious[1, 2] The woman in black[1, 2] The Conjuring, Misterul gemenilor, As above so below, The ring[1, 2], The grudge[1, 2,3], REC, Constantine, Jessabelle, Masacru in Texas, Casa de ceara, Mirrors[1, 2], The Ouija, At the devils door, The exorcist, The exorcism of Emily Rose, Drag me to hell.
Sunt niste filme superbe pe care eu le-am vazut.
Evil Dead (2013), The Woman in Black (2012), Annabelle (2014), Deadly Descent (2013), Jessabelle (2014), Catacombs (2007), Frozen (2010), The Canyon (2009), Mama (2013), The Ruins (2008), Wolf Creek (2005), As Above, So Below (2014), Honeymoon (2014), The Conjuring (2013), Haunter (2013), Abandoned Mine (2013),Apartment 143 (2011), Bhoot Returns (2012), A Haunted House 2 (2014), Ghostquake (2012), The Haunting (1999), Apartment 1303 (2007), The Orphanage (2007), The Pact (2012), The Barrens (2012), Timber Falls (2007), Carver (2008), The Ward (2010), Grave Encounters (2011/2012), The Cabin in the Woods (2012), Chained (2012), House at the End of the Street (2012), The Apparition (2012), The Tortured (2010)
Încearcă; Death Do Us Part (2014),Altar (2014),The Town That Dreaded Sundown (2014),The Scarehouse (2014),Exists (2014),VANish (2015)
Final Destination e ok, seria saw acceptabila, WiB plictisitoare, A haunted house mi s-a parut ilara, Room 1408 a fost fain, The Ring, ar trebui sa isi tunda parul tipa, apartament 1303 slab de tot.
Ouija,Jessabelle,annabelle,Deliver Us from Evil daca nu le-ai vazut inca pe mine sincer nu prea m-a speriat asa
Stiu...probabil e greu de crezut dar am vazut 95% din filmele astea iar 5% nu imi plac. dar mersi mult pentru raspunsuri
Mirrors e frumos si am impresia ca e si partea a 2a. e mai vechi un pic, vreo 3-4 ani?