| IT a întrebat:

Este adevarat ca daca te lasi de tras de fiare masa musculara scade
Adica muschi scad daca nu mai trag de fiare
Nu am mai tras de 3 luni de fiare si acuma nu se mai vad ca inainte
Aveam bicepsul marisor acuma abia se vede
Dau funda

9 răspunsuri:
| SiLaS a răspuns:

Nu este adevarat deloc, daca faci spre exemplu 5 ani de sala, daca nu vei mai face sport deloc si alimentatia la pamant in 2-3 ani masa musculara o sa dispara, daca ai o alimentatie corespunzatoare si mai faci miscare din cand in cand muschii vor ramane pentru inca 5 ani, cati ani de sala ai?

| IT explică (pentru SiLaS):

Pai am vreo 4 ani dar sunt inca incepator
Muschi se vedeau dar dupa ce m-am lasat in estea 3 luni nu se mai vad asa bine
Apropo nu am luat nici un supliment
Muschi au fost facuti natural

| Cosmin86 a răspuns (pentru IT):

Suplimente = natural.

mai documenteaza-te si tu.

| Vladut650 a răspuns (pentru IT):

Si daca luai suplimente numai era natural nu?

| CristiMC a răspuns:

Sall daca faci sala si a-i 45 cm in brat si te lasi de culturism muschi nu o sa scada. Scadere in volum se datoreaza din cauza lipsei proteinelor si carbohidratilor pe cere trebuie se la ei din mancare.

| Opincaru_Alexandru_1988 a răspuns:

In primul rand in timpul salii muschii mai sunt si umflati de la efort(foarte vascularizati), in al doilea rand mai pot fi umflati si de la consumul de creatina(datorita retentie de apa in muschi). Deci e normal sa scada atunci cand nu mai lucrezi la sala, sau nu mai iei creatina.
Muschiul propriu-zis scade si el cand nu mai faci sala din cauza ca nu il mai antrenezi. Pentru a evita cat mai mult sa scazi in masa musculara trebuie sa dai o importanta deosebita alimentatiei. Daca ai o alimentatie echilibrata iti poti pastra masa musculara luni, poate chiar ani fara sa mai mergi la sala.

| xXxXxCataxXxXx a răspuns:

Normal ca o sa scada si o sa isi piarda din forma daca nu te mai antrenezi deloc, poti vedea ca ai scazut chiar si dupa 2 saptamani.