Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 29 Octombrie 2025 sunt:
Buna TPU.Am sa apelez la voi in caz ca ma puteti ajuta cu ceva.Ieri Matusa cu care stau mi- a lasat o suma de bani anume 135lei sa imi iau rechizite. Intre timp ma suna "Cea mai buna prietena a mea" sa...? (mai mult)
La mine orele incep la 11 si ies la 5, trec in a saptea...am sa am o tona de teme...la romana sunt praf cu analizele, daca imi dai un cuvant nu stiu nici macar i ce caz e sau functia sintactica Cum ...? (mai mult)
Cum pot sa fac bratarile prieteniei cu pinguini....am incercat peste tot dar nu am gasit in romana nimik....va rog ajutati-ma!:((
Cine are ochelari wayfarer? si de unde ia-ti cumpatat vreau si eu sa imi cumpar online de unde pot? funda
Salutari nu pun intrebi de fraieri sau noob pur si simplu va intreb de ce toti baietii se imbraca gen gay se comporta ca atare de ce nu mai exista baieti de treaba adevarati prieteni care nu te tradeaza...? (mai mult)
Ce smartphone detineti >:D
Sunt student, anul intai! Urmeaza sa inreu la facultate si vreau sa stiu daca imi pot folosi ghiozdanul de la scoala. Stiti voi de care, tip sport (lotto mai exact). Sau oare am nevoie de o mapa ori ...? (mai mult)
Cred ca ar trebui sa zic Buna seara! Povestea mea este : Imi place un baiat nu pot sa zic ca il iubesc si nici comportamnetul lui foarte frumos pot zice ca lasa de dorit dar ma atrage aspectul...? (mai mult)
Salut lume! nu stiu cu sa va spun ca sa nu sune nebuneste...am facut si eu un ritual cu nu stiu ce bludy mery ziceau niste prieteni de- ai mei si la ei nu a mers ritualul da la mine o inceput sa se petreaca...? (mai mult)
Vreau niste melodii mai triste, dar nu dinalea de dragoste Celine Dion sau mai stiu eu cine... ceva gen: wake me up when september ends si niste wallpapere cu toamna/ploaie/singuratate/lumini...stiu ca...? (mai mult)
Unde pot face volei in Galati?