| Roxana474 a întrebat:

Dau funda! :* Ce cariera, profesie, job etc as putea sa fac dupa ce termin liceu profil turism si alimentatie fara diploma de bac, da, am spus fara diploma bac, de ce? Pentru ca nu sunt in stare sa promovez va rog sa intelegeti asta (sunt foarte slaba la matematica, am incercat si cu pregatire nu pot, nu pot! asta e...trebuie sa continui cum pot si cat cred eu ca sunt in stare) tot ce pot spune despre mine este ca;
- imi place sa ingrijesc animale(si nu ma refer sa stau cu vacile si porci cum ar crexe altii ) am ingrijit pui de pisici si catei de cand aveau doar 2 zile cu biberonul si acum sunt la familiile lor
-imi place sa creez diferite masti faciale cu ingrediente naturale gasite in casa
-gatesc orice de la supe la torturi
- imi place limba engleza si crex eu ca am inceput sa progresez
-iubesc sportul alerg in fiecare seara 2 sau 3km
-momentan in fiecare duminica si sambata lucrez ca "barmanita" la un bar si chiar ma descurc, etc
Am nevoie de exemple, idei cum as putea sa ma descurc pe viitor fara bac, daca ma intelegeti. Accept si sfaturi si critici mi-e indiferent ✋

4 răspunsuri:
| Roxana474 explică:

Am uitat sa mentionez ca am doar 16 ani si primul lucru care ma intereseaza e viitorul meu.

| WaterDrop a răspuns:

Macar recunosti, tot e bine happy. Poti incerca ca si agent pe la agentiile de turism, poti sa urmezi cursuri de gatit (desi unele sunt exagerat de scumpe), poti face modelling daca ai cu ce, limba engleza este doar un bonus dar ai putea sa urmezi un curs si in aceasta directie ca translator.Coafura/frizerie sau cum naiba s`or mai numi, ar fi iar o idee daca vei deveni foarte buna pe acest domeniu pentru ca e suprasaturata piata de piti care pun unghii cu gel sau vand mehlemuri.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu are nimeni de ce sa te critice, nu toata lumea ar trebui sa ia bacalaureatul si nu inteleg de ce ai nevoie de bacalaureat ca sa inveti o meserie.