Tot eu sunt, nu știu cum să spun
asta, dar as avea nevoie de ajutor,
sunt elev am 18 ani si as avea nevoie
de ceva bănuți după ce am fost
țepuit si mi-am pierdut banii pentru
cămin, o mai am doar pe mama care este bolnavă și ea mi-a dat banii ăștia și am văzut ceva video-uri pe Instagram ca daca ne transferi 400 lei îți transferăm 2000 și i-am crezut și mi-au luat toți banii și n-am primit nimic înapoi?
Nu știu ce as putea sa mai fac