Curent de la baterie. in jur de 12V cu motorul oprit, intre 13.6 si 14.5V cu motorul pornit (in teorie).
Puterea pe care o poti solicita prin priza brichetei, e limitata de siguranta de pe acel circuit (care sa speram ca e de amperajul dat de constructor, in concordanta cu grosimea firelor). In majoritatea cazurilor, e o siguranta de 20A, care cuprinde cel putin bricheta si radioul. Unele radiouri au siguranta de 5A, altele 10-15A, deci daca il utilizezi la 'maxim', cu unitatea optica in miscare, ecranul cu luminozitatea la maxim sau ce ii poti tu face, vei arde siguranta cu un consumator de 10A.
La Dacii stiu ca era o siguranta de 16A pe circuitul brichetei, de unde era alimentat radioul, plafoniera si stergatoarele... Deci mai ramanea cam nimic.
Depinde si de masina ce siguranta are in tablou.
In general este bine sa nu depasesti 10-15 Amperi, ca incep sa se incalzeasca firele.
Majoritatea masinilor au siguranta de 20A.
Omule ai o problema grava. În primul rand ai răspuns singur are 12 v în doilea rand dacă tot întrebi ceva pe TPU întreabă calumea ce te interesează putere amperaj.etc
Pe la tine e problema. Nu la el. Ai auzit de curent continuu si curent alternativ?
Esti amuzant, ca sa ma exprim elegant.
12v este TENSIUNEA.
Eu intrebam de CURENT: adica de amperi. Exemplu:
la 12v se alimenteaza un telefon cu 500mA dar si un GPS sau o camera DVR cu 2.1A.Intrebarea era simplaaca stie cineva cati amperi are priza de la bricheta. capisci?