| NuDauNiciunNume a întrebat:

Buna. Ieri am parcurs vreo 200 km cu un Opel Astra G, am facut si cateva opriri, insa la un moment dat cand am oprit si pornit iar masina nu a mai pornit. Cobora acul si tremura, ca sa zic asa, iar dupa murea motorul. Dupa vreo 30 de minute in care am tot accelerat pe loc am reusit sa pornesc cum trebuie si am mai mers inca vreo 100 km. Dar, in timpul acela s-a mai oprit motorul dar dupa a pornit. Cam cu 50 km inainte sa ajung acasa s-a aprins martorul cu check engine (galben) si am dus azi masina la mecanic si mi-a zis ca am ramas fara ulei. Nu mi-a zis mai mult ca eram la curs si am zis ca trec eu maine pe acolo, dar acum ma gandesc oare daca s-a stricat ceva sau e problema grava. Adica eu reusisem sa merg km buni de cand aparuse martorul in bord.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai daca ai ramas fara ulei cum zice mecanicul, poti verifica si tu cu joja de ulei (batul ala care intra in motor) si vezi daca dara de ulei de pe bat dupa ce il scoti se situeaza intre limitele min si max din varful batului (se vad acolo in varf daca il scoti).
Daca e sub min, e clar ca este putin ulei sau deloc cum spune si el, iar in cazul asta ai o problema ca pierzi ulei pe undeva si asta e nasol pentru motor.

Batul il recunosti dupa agatatoarea rotunda si galbena (sau altfel de cap), ca in imaginea asta.
https://ibb.co/YyN3X7s

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Dacă ai mers mult fără ulei în baie, e posibil sa fi produs deja daune serioase motorului.

| mgtow a răspuns:

Buna de taiat si reciclata. Ai distrus motorul. Cand se aprinde martor la bord sau face zgomot ciudat tragi pe dreapta si suni tractarea