Nu prea te ajuta daca traduci raspunsurile mele pentru mecanic. Fiecare mecanic gandeste pentru el.
Uleiul este bun.
Poate un mecanic roman, platit separat de tine, te-ar putea ajuta mai mult decat unul de service. Stiu ca nu prea sunt buni mecanicii de "afara", nu se ridica la nivelul mecanicilor din tarile estice.
Mașinii se scrie cu doi de i, trebuie sa o duci in service auto sa o repare ei, fara bani gratis nu ti o repara nimeni, iar tu singur nu stii.
Dacă ai inceput cu gramatica ești varză
Și oricum ași vrea sa o duc în service. Am mai fost cu ea dar cum spune noturbinanogood are dreptate. Leam explicat problema și ei zic alta. Îmi zicea ca nu am probleme la mașină ca nu le iasă nici pe computer. Mașina e în garanție. Dar îmi zice cu tortul altfe probele afara garanției. Am cumpărat-o usato dar în garanzie cu 160. 000km
Greu de descifrat ce zgomote si comportamente incerci sa explici.
S-ar putea sa ai bateria slaba/de inlocuit, si de acolo sa fie aceste "valuri" cu motorul rece. Lasa pompa in pace.
Pompa din rezervor este de alimentare, ea te-ar putea lasa fara putere la accelerari puternice, la rece sunt alte componente mai importante, printre care si EGR-ul, clapetele si eventual DPF-ul prea incarcat.
In general posesorii de Opel evita service-urile cate 10 ani, mai baga si ulei prost GM "original", poate si schimbat la 20. 000km ca "asa zice cartea", apoi spun ca mecanicii nu-s buni, ca se uita in alta parte cand vorbiti cu ei.
Bateria Start&Srop am schimbao în martie anul aceasta uleiul l-am schimbat Castro 15w-30 de o lună aum în mai. Eu ma întreb se goleste motorina de pe instalație. Când o pornesc o las sa se facă motorul la norma 1 minut pai totul devine la normal. Asta se întâmplă în fiecare dimineață când o scot din garaj și după ce ma opresc o las oprită 30-40 minute și iar face zgomot la pornire și la fel și cu motorul ca se aude ca și cum sar termina motorina. Zgomot ma întreb sa fie de la electtromotor? Îl face doar 1-2 secunde.
Nu prea are ce cauta uleiul 15W30 in motorul ala.
Motorina are un traseu de joasa presiune (3-6 bar) de la rezervor pana in pompa de inalta presiune, de unde merge direct la rampa de injectie si injectoare.
Scaparile pe circuitul de joasa presiune ar putea fi din zona filtrului, unde ar trebui sa fie niste supape care sa elibereze pe retur doar peste o presiune, si cam atat. Cand pui contactul ar trebui sa se auda functionarea pompei lin, fara sa borboroseasca nimic. Chiar; daca ai pierderi pe circuitul de joasa presiune, de obicei se amorseaza rapid cand pui contactul.
Daca ai avea pierderi pe partea de inalta presiune, s-ar observa ud pe pompa, pe conducte sau pe langa injectoare.
Da, zgomotul poate fi si de la electromotor.
Dar problema ta ar putea fi in continuare de la EGR, clapete, sau distributie sarita de la punct/pusa rau.
Îți mulțumesc pentru răspuns. Am scris aici pe TPU pentru că nu ma mai încred în mecanici ăștia. Vede ca ești străin și oricum nu înțeleg de ce nu vor sa o facă. Am vb la garanția eurapa care o am eu dar mecanicii nu vor sa o facă cu garanția. Cum zice și celălalt băiat din București ca nu o fac degeaba. Normal a-și facio contracost dar sa o facă. Și cine baga mana la motor zice ca eu pierd garanția. Nu mai știu ce sa fac! O să-mi pierd și munca dacă mi se strică mașina.
Am greșit cu uleiul. Sa scriu mai corect Castrol 5w-30 sintetico
DEXOS 2 l-am luat de pe Amazon con 110€ 4L
Nu te supăra pe mine. Ce mai sfat mi-ai da, dacă traduc în italiana la mecanic aceea ce mi-ai scris tu mi-ar fi de folos? Și toată treaba asta ar ține mult mașina în atelier. Ca să știu sa ma organizez cu mijloc de transport la muncă. A-și face 1:30 ora dus pana la Milano înapoi nu contează. Dar să nu-mi pierd serviciul ca rămân fără mașina. Oricum pierd garanția.
Mulțumesc mult de rabdarea ce ai avut-o. Oricum nu sunt mecanici români la mine în zonă. E un orășel mai mic și nu prea sunt mecanici buni. Cei de garantia Europa m-au trimis într-un oraș mare. Aici Marochini sunt buni după auzite. Mulțumesc
Nu prea te ajuta daca traduci raspunsurile mele pentru mecanic. Fiecare mecanic gandeste pentru el.
Uleiul este bun.
Poate un mecanic roman, platit separat de tine, te-ar putea ajuta mai mult decat unul de service. Stiu ca nu prea sunt buni mecanicii de "afara", nu se ridica la nivelul mecanicilor din tarile estice.