| Jorjelmanadefier a întrebat:

Bună seara, am achiziționat de curând un e39, 525i. 170cp.
Masina în cauza nu prea trage, dacă ii dau kick down se duce ușor în ture și abia după 5000 ture te baga în scaun, cel de la care am luat-o zice ca e sonda lambda, dar uneori după ce merg mai mult cu mașina începe sa nu mai tragă, în panta dacă o opresc nu mai pleacă, o turez, dau drumul la ambreiaj și moare, nu are putere, în același timp creste și temperatura, dau drumul la căldură și în câteva secunde scade, ce sa schimb, care ar fi cauza?

6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai vreun martor in bord? De ex, la sonda lambda se aprinde check engine. Nu se poate sa n-ai nimic in bord, cred. Doar daca s anulati pe tester fix inainte sa ti o vanda laughing si o sa ti se aprinda pe urma tie.

| Sekim a răspuns:

Pot fi multiple cauze pentru care nu trage mașina : filtru aer sau filtru combustibil, egr, debitmetru, injectoare. etc. E de mirare faptul că nu ai nicio eroare in bord, ar trebui sa mergi la un tester. Depinde și de km mașinii, depinde de cum a mers omul ăla cu ea, daca e samsar sau nu rolling on the floor

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Sekim):

Masinile se cumpara la lumina si se vand la intuneric rolling on the floor
Cica daca era samsar sau nu laughing

| relian a răspuns:

Tia luat cazan de tuica vorba cuiva laughing ai luat-o legat la ochi, sau tea dat gata culoarea?
Din cate spui e praf laughing Ce sa schimbi? Schimba toata amsina, cauta una buna, dar de data asta mergi cu cineva care se pricepe, duo eventual la un shop ceva si scaneaza toata masina, apoi ala de se pricepe sa dea cateva ture si dupa stii cai buna.

Asa e cand nu ai de lucru iti faci singur

| Violleta2022 a răspuns:

Posibil masina aduse de la depozitul de fiare vechi din Germania, sudate si asmablate in Romania, vandute la preturi f mici, ca chilipir.
Du inapoi masina la ala de unde ai cumparat-o sa-ti dea banii pe ea!

Uite aici:
https://autolatest.ro/......e-reparat/

https://zoso.ro/masini-facute-bucati/

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mergi la un mecanic si ia tot la rand.
Supraincalzirea poate fi datorata ungerii insuficiente ori unei probleme din circuitul de racire (termostat, depuneri, pierderi/aer).
Daca ar fi problema de ungere, ar avea legatura cu lipsa puterii si ar insemna ca deja s-a uzat prea mult motorul, deci ar trebui refacut.
Dar poate fi doar o problema cu sonda, un alt senzor sau debitmetru, injectoare sau altceva din amestec, impreuna cu un radiator infundat sau pompa de racire veche/rupta.
Un mecanic bun ti-o verifica doua zile si ori te anunta ca iti trebuie alt motor, ori face revizie si va trage corect.
Nu incerca sa o repari dupa ureche, ca vei cheltui mai mult decat daca platesti un mecanic talentat.