anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am un apartament cu 2 camere intr un complex rezidential din bucuresti, intentionez sa imi deschid un bar, sunt student la medicina si vroiam o parere legata de ce masina sa imi cumpar. Nu vreau ca fata sa ma vada intr o limuzina clasa s model 2011 si sa creada ca am 10.000E pe luna dar nici o dacie amarata tinuta pe 10 mil pe luna. Undeva pe la 2.000E pe luna. Vreau o masina SH. Ma puteti ajuta?

7 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Ia o Skoda Superb sau un Pasat!

| razzvan27 a răspuns:

Crezi ca fetele stiu de cati bani e nevoie sa intretii o masina? big grin big grin daca vrei masina pentru fete ia-ti un mercedes c220 din 2003-3004, negru cu interior de piele alba si gata big grin.

| campanario a răspuns:

Vrei sa fii sotul meu? laughing Am glumit happy Depinde de cati bani dispui pentru a'ti cumpara masina. Poate un audi, sau un wolkswagen passat sau un renault megane, ar merge bine. Nu iti zic de BMW pentru ca nu imi plac din cauza majoritatii care conduc astfel de masini laughing Stii tu la ce ma refer. Cu adevarat esti tu student cu intentii de deschidere a unui bar si cu apartament? Ma indoiesc dar in fine, la cat de grea e viata, si la cat de mult costa o facultate...tu stii happy

| campanario a răspuns:

Ah, ok. Acuma inteleg. Data viitoare sa specifici ca ai tai fac toata treaba, si ca tu vrei doar o masina, e mai corect nu?winking PS.Imi place ca te gandesti la principii in viata, ma refer la faculta happy

| MidnightLady a răspuns:

Mno, daca aveai apartament cu trei camere, erai student la drept si voiai sa-ti deschizi agentie matrimoniala, aveam niste sfaturi pentru tine. Asa, chiar nu stiu cum sa te ajut. sad

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Unii sunt facuti sa atraga atentia. Tot ce vroiam era sa pastrez un raport...dar cum nimeni nu ne poate lua dreptul la libera exprimare suntem liberi sa spunem ce vremwinking.

| yoyodedeea a răspuns: