| ferar12 a întrebat:

Am o intrebare! Tocmai ce mi-am luat o masina, fiind Peugeot 407! Eu sunt student! Este adevarat ca masini de astea mari poarta numai cocolarii sau taranii findca sunt tanar si multi spun ca nu-mi trebuie? Sau asta e o prostie?

8 răspunsuri:
| tanasevlad91 a răspuns:

Pai ce conteaza ce zic alti? Daca este masina care ti-o doresti nu vad care e problema,cocalari si tarani conduc ce vor, este o mare diferenta intre a achizitiona o masina doar pentru a te da mare si a cumpara o masina in functie de nevoile si placerile tale, din ce stiu eu cocalari si tarani conduc doar branduri precum audi, bmw, mercedes ( desigur toate din ani 95 ) strict parerea mea, scuze daca am deviat prea mult de la subiect, bafta

| Lucian4 a răspuns:

Pai e multa invidie in luma asta. Nu doar in Romania. Cred ca in familie bine venita o masina, cu masina poti face naveta, poti ajuta parintii. Colalarii aia nu-ti cunosc situatia familial si eu vorbesc prostii

| sierra1 a răspuns (pentru tanasevlad91):

"din ce stiu eu cocalari si tarani conduc doar branduri precum audi, bmw, mercedes"

ei, nici chiar așa. (sau poate nu inteleg eu ce-i aia "cocalar")

| sierra1 a răspuns:

Dacă mă gândesc bine, 407 nici nu e așa mare. Ca student de ce n-ai avea mașină? Foarte bine că ai, felicitări chiar (atenție la asigurare și vt - mai uită omul când are multe pe cap)

-- sărbători frumoase --

| tanasevlad91 a răspuns (pentru sierra1):