| Ferii a întrebat:

Care este cea mai ieftina metoda prin care se poate mari cp la un BMW e36 328i 2.8 benzină aspirat?
Dau fundă ????!

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Turbina? Din dezmembrari. O turbina de diesel, cu geometrie fixa, este suficienta. O limitezi la 0.5 din actuator, pui si blow off pe la 0.6-0.7
Cred ca rezista internele stock la asa ceva; daca vrei mai mult, trebuie alte biele si pistoane.

7 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Un kit turbo low boost, din galerii sudate, turbina second, etc.
Si 0.5 bar daca bagi in el, s-ar putea sa ai parte de putere bunisoara.
Pui o turbina mica, sa faca presiunea rapid (lagul mare e moartea driftului).

| Ferii explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ok, mersii, și cam cât m-ar costa?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Ferii):

Daca vrei ieftin, te apuci singur, si platesti doar vreo 1000 de lei pe turbina si 2 bucati de metal, conducta pentru ulei, furtune si un intercooler oarecare.
Daca apelezi la mecanici si sudori, pretul e cel putin dublu.

| Ferii explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mersii,după ce fac asta v-a trebui sa merg sa îmi facă soft?

| Ferii explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mersii,după ce fac asta v-a trebui sa merg sa îmi facă soft? Și de unde as putea sa cumpăr?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Ferii):

Cel mai probabil, da.
Sau sa mergi dupa ureche, cu injectoare mai mari si poate pompa cu presiune mai ridicata, dar nu o sa nimeresti amestecul corect. Deci, pui si resoftare serioasa, cu dyno. O sa coste peste 200e doar softul.

| Ferii explică (pentru NoTurbinaNoGood):

De unde pot cumpăra una?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Ferii):

Turbina? Din dezmembrari. O turbina de diesel, cu geometrie fixa, este suficienta. O limitezi la 0.5 din actuator, pui si blow off pe la 0.6-0.7
Cred ca rezista internele stock la asa ceva; daca vrei mai mult, trebuie alte biele si pistoane.