| Floryn9 a întrebat:

Cum se face bornout-ul la masini? Se poate la toate sau la cele cu tractiune spate?

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Burnout-ul s-a nascut de fapt din incalzirea slick-urilor pentru drag, pe care o fac pilotii cu peste 200cp, pentru a avea aderenta buna.
Ce fac taranasii pe la 'tuning fest' in Romania, cu cauciucuri M+S second, frana de mana + 3-4 cocalari care tin de masina, ca sa patineze cu treapta 1 la 5000rpm... E o mare idiotenie.
Cu o masina 'potenta' te chinui sa pastrezi aderenta, cocalarii se chinuie sa o rupa, ca sa faca macar un lucru asemanator cu ceea ce fac aia cu masini puternice.
Ca si cum ai fi gras si puturos, si nu te-ai da cu deodorant, ca sa puti a transpiratie ca un om care a muncit toata ziua...
Daca nu porti slick-uri, si nu ai probleme cu aderenta la plecarea de pe loc, atunci burnout-ul nu are nici o treaba cu tine.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu cu un megane 2 rs (220 cp ) am tras frana de mana si am accelerat (tractiune fata)l-am facut chiar bine, dar iti trebuie putere multa, peste 170-180 de cai, asta daca ai tractiune fata., pe tractiune spate nu stiu cum se face, stiu ca bmw-ul are un buton sa decupleze frana pe spate, si cred ca la bmw acccelerezi si tii frana apasat, atata tot, in fine, nu-ti recomand laughing

| Floryn9 explică (pentru anonim_4396):

Am fost doar curioswinking