Din cauza Reglementărilor UE. În Europa, legislația prevede minim un bec de marșarier, dar nu impune două. Deci producătorii aleg varianta mai ieftină: unul singur. Apoi pentru producători, 2 becuri înseamnă mai mult cablu, 2 socluri, nu 1, etc. Adică costuri care pot fi reduse.
Da, si toti producatorii fac economie la un bec dar pun camere de mers înapoi
De obicei camera spate este cu cost adițional sau intră în vreun "pachet parcare" care la fel, este cu bani... În general ei nu vor pierde niciodată, având niște calcule bine stabilite, pentru a maximiza profitul.
Pentru că rolul acelui bec e mai mult sa anunți pe ceilalți ca faci manevra de mers cu spatele nu că sa vezi tu
Pentru mine, care parchez in locuri intunecate, aceasta lumina este foarte importanta.
Schimba becul ala, lampa ce mai este si pune ceva mai mare, poti sa p[ui si far daca nu vezi
Cu spatele nu dai cine stie, foarte putin si destul de rar.
Am avut passat b5.5 care e fabricat în perioada 2000-2005 și avea tot un singur bec de marsarier, și vedeam binișor.
Dacă nu ai ceva de care să se reflecte lumina vei vedea doar lumina de pe jos, asta se va întâmpla de exemplu într-un câmp deschis plat.
MariaMichelle întreabă: