Depinde unde este spartura.
Daca spartura este intre motor si catalizator, sonda lambda va transmite valori eronate calculatorului, care va imbogati amestecul, adica va suplimenta alimentarea cu benzina... Deci consumul va creste semnificativ.
Daca spartura este dupa catalizator si masina este dotata cu o singura sonda lambda, consumul nu ar trebui sa fie influentat.
La masinile cu doua sonde lambda nu ma pricep, insa din cate stiu a doua sonda este dupa catalizator, caz in care orice spartura in esapament iti va afecta consumul.
@florinel - esapamentul rugineste mai repede daca masina sta, mai ales daca e parcata pe pamant. Oricum ar fi, nu vad legatura intre uzura motorului si filtrul de aer. Masina mea acus face 300.000 de km si filtrul de aer nu e deloc terminat. Ba dimpotriva e destul de curat, fiind aproape nou...
@stejarandrey - ce spui tu e valabil la vechile dacii. Motoarele masinilor dotate cu sonda lambda vor functiona in regim de avarie atunci cand nu ai esapament si va creste astfel consumul.
Nu prea.
consumul se face in functie de cum conduci.
poate ai gunoaie in carburator sau injector.
Esapamentul spart inseamna ca a functionat mult are multi km inseamna motor uzat filtrul de aer o fi terminat normal sa consume mult
Nu consuma mai multa benzina... efectul este doar auditiv daca pot spune asa... dar depinde de toba... daca e aia finala nu e problema
Niciodata nu va consuma o masina mai mult daca are toba sparta, si nu conteaza unde
poate sa nu ai ba toba acea masina
consumul acelei masini depinde de km conduci, agresiv sau defensiv![]()
JaguarSType întreabă:
Aurel100009 întreabă: