De ce nu pui niște spumă poliuretanică și o chituiești frumos, pe urmă vopsită, zici că e nouă! Nu te costă mai nimic.
Dar și rezistența caroseriei va fi la fel: spre zero.
Ori faci treaba cum trebuie, cu piese ok, ori mai bine o dai la fier vechi.
Nu face masina cat manopera in cazul asta. Eu as lasa-o asa sincer si as merge cu ea pana pica. In masinile vechi am renuntat sa mai bag bani ca mereu pica cate ceva. Daca iti iei o masina pana in 50 de milioane, mergi cu ea pana pica si dupa iti iei alta.
Deci ai bagat spuma. Vrei sa o cosmetizezi.
Te-ai gandit ca daca iei pe cineva cu masina, urca pe scaunul pasagerului, in fata si ajunge direct sub masina?
Te faci de tot r*** cu improvizatiile astea! Mai nenorocesti si alti oameni nevinovati!
Daca masina a ajuns la stadiul asta de rugina, e clar ca e de dus la fier vechi!
Du-o la fiare vechi ca nu merita sa bagi banii in ceva atat de vechi si ruginit.
Se gaseste element de reparatie (prag nou), iar daca lucrarea se face cum trebuie, tin minim 5 ani in conditii de trafic normal (iarna/vara) si spalaturi corecte, mai ales cand se incarca masina cu sare si/sau noroi.
De cele mai multe ori, masinile ruginesc din cauza ca stau cu saptamanile/anii imbracate in noroi, iar cand se duce proprietarul la spalatorie are grija sa-si spele presurile, dar pe sub masina nu baga jetul niciodata.
Masinile spalate cum trebuie ruginesc mult mai tarziu.
AlexMaftei2001 întreabă:
Alex10092003 întreabă:
valiZa1 întreabă: