| Kevin1975 a întrebat:

Masina mea a fost lovita urat in partea dreapta si acum tot dreapta trage. Lonjeron stramb presupun, i-am schimbat si rotile cu totul, i-am facut si geometria si unghiul de fuga... nimic! Ii pot face ceva sa numai traga dreapta? Pe mine unul nu ma deranjeaza ca trage... pe curbe sta foarte bine. Pareri?

Răspuns Câştigător
| StrongHeart a răspuns:

Fa o verificare la service. Daca nu, intreaba un prieten care se pricepe la masini sa arunce un ochi.Bafta

1 răspuns:
| relian a răspuns:

Parerea mea este ca aia la care ai facut geoemetrie si ce mai spui tu tiau luat banii aiurea, adica degeaba.Aliniamentu sau Alingment in engleza este aceasta geometrie si unghi de fuga ce ziceti voi, asa ca eu ii voi zice aliniament.Ok acum despre aliniamentu asta.Acesta trebuie facut pentru ca masina sa mearga drept pe drum, fara ca tu sa aplici o forta prea mare asupra directiei.De asemenea se face si pentru ca rotile, cauciucurile sa calce pe toata suprafata, astfel incat uzura lor sa se produca pe toata suprafata, astfel daca sar uza doara pe o portiune cauciucurile sau rupe rapid.Mai departe acest aliniament nu se poate face DACA sasiu masinii, lonjeroanele de care tu vorbesti is starmbe, pur si simplu nu se mai poate face aliniamentu, nu-ti da nicicum, mai ales ca in zilele noastre acest aliniament se face la calculator.Si daca ai bratele alea cum se numesc in romana nu mai stiu, alea care tin roata, control arm in engleza, tie rod adica capatu de bara, apoi butucu rotii., apoi arcu si telescopu daca una din astea is strambe sau defecte acest aliniament nu poate fi facut.Ca urmare daca aia tiau zis ca geometria gata este struna teau mintit, nu-i intereseaza, tiau luat banu aia e tot.Se mai poate face aceasta geometrie daca cumva nu-i asa de grav ceva defect, se fac ajustari, dar dupa asta masina nu trebuie sa traga in nici o parte.Alta cauza care ar putea sa traga masina cum spui ar fi cauciucurile sa fie uzate neuniforma, cauciucuri de marimi diferite la roti, sau cauciucuri umflate necorespunzator.De cele mai multe ori masina trage daca o roata are ceva mai putin aer decat restu.Deci verifica mai intai daca cauciucurile is de aceiasis masura, daca au aer la fel toate, apoi verifici stai cami amintii bucsele alea asa le zic romanii bucse ca acele brate de care eu am zis au bucsele alea de cauciuc si daca alea is crapate, duse normal geoemetria e naspa.Vezi ca si in spate ai bucse telescoape.Aia ce tiau facut geometria sasta trebuie sa iti fi zis sau sa stie, cum sta treaba.Acum daca pe tine nu te deranjeaza asta e, dar chestia asta o sati manince neuniforma si rapid cauciucurile. Daca ai sasiu lovit si este stramb ceara si ceva mmm fata de marja normala ii pui cruce nu prea mai ai cei face.Verifica cauciucurile scrie pe ele ce masura is, trebuie sa fie toate la fel.Cam asa stau lucrurile.Geometria cand se face trebuie sa iasa rapid si nu cu multe ajustari. Daca ii da f greu atunci ceva nu-i in regula, te asigur de asta, cam asa se face un aliniament la o masina.Eu am stat si stau linga ei cand fac lucru asta, vorbesc cu oamenii, ma duc in locuri diferite, gasesc meseriasi cinstiti care iti zic uite ceva nu merge cum trebuie si etc.Eu am patit asa la o masina, omu a verirficat mi-a zis ca de abia de abia i-a dat geometria asta si ce crede el ar fi din butucu rotii sau cum se mai numeste, in engleza spidle sau knucle, deci e ditai bucata de metal care nu poti so vezi daca e stramba pe undeva.Tu personal nu ai ce sa-i faci daca n-au facut aia cu geometria.