Pai pot fi mai multe:
- Plutitor;
- Cablu plutitor;
- Papucul care se leaga la ceas;
- Ceasul;
O alta problema ar putea fi rugina daca nu ai folosit demult masina dar slabe sanse!
Sall. La plutitor ai doua fire pentru indicatorul de benzina de la bord, Unul este masa pentru ceas, al doilea este becul de control pentru ceasul de la bord. Cand mai ai 5-6 litrii se aprinde beculetul. Iei acele doua fire si le pui la masa. Daca ceasul este bun, indicatorul trebuie sa fie la maxim, cand pui firele la masa. Cea ce denota ca sonda litrometrica este defecta. Daca pui firele la masa si acul de la benzina nu se ridica, ceasul indicator de la bord este defect. De reparat nu se repara, numai se inlocuieste. Inlocuirea unui ceas sau al unui plutitor dureaza in jur de 1 ora. Pa!
Iti spun eu plutitorul are o masa in rezervor si un ac care se plimba pe ea in functie de benzina care o ai acesta se ridica si iti indica in bord. daca tu ai mers mai mult pe rezerva.adica ai pus max 10l mereu sa plimbat acul de la plutitor doar pe portiunea aia facand sa se toceasca masa aceea.schimba plutitorul si o sa iti indice.
Pai.daca zici ca nu indica bine.ia ciocanul si bagai una...atunci sigur incepe sa functioneze