| Florentin96 a întrebat:

Salut, am mai pus întrebarea asta, dar sa vin cu lămuriri am fost la cei de la dacia cu sandero 3 model 2025 normal.
Cu piuitul acela cand apas accelerația un fel de bip scurt la fiecare apasare ce rezonează sub capota si sub mașină, asa mecanicii si inginerul dacia dupa ce au tras de niște furtune groase pe la ea imi zice, aa pai e normal asa se aude aerul pe furtunul care pleacă de undeva de la acceleratie turbo, n-are nimic. Am observat aceleași piuit scurt si cand o pornesc deci na..am rămas cu el. La vechea masina golf 4 nu avem acel sunet, normal cică, nu mi se pare normala explicația inginerului dar mna.

5 răspunsuri:
| AsgaardSephiroth a răspuns:

Salut. Hai sa nu facem comparații neconcludente. Ți s-a mai răspuns la întrebare. Releurile vor face un ticăit, dar la tine e Tace, e turbo aspirat. Eu normal sa auzi tiuitul. Îmi aduc aminte când cu bucurie conduceam ani in urma un Opel Astra G caravana 2 litri cu turbosuflantă. Și peste o anumită viteză daca apăsam brusc la fund pedala se auzea un șuierat/țiuit ascendent de turbina și în momentul următor pleca, că o rachetă.

| Florentin96 explică (pentru AsgaardSephiroth):

Te salut nu, nu i sunetul accela de șuierat turbina stiu la ce te referi. e ciudat la se aude (piu) cand o pisc usor de tot accelerația. turbina se aude si la mine dar la turații mari fluiera un pic nu ma refer la fluierat ma rog, daca in bord n am nici o eroare na merge normal prinde ceva viteza doar voiam sa stiu care I treaba ce piuie la acceatie

| AsgaardSephiroth a răspuns (pentru Florentin96):

Hmm ciudat. O fi o chestie tipică configurației Tace? Cei de la service/, reprezentanta chiar nu au avut nici un răspuns? Nu de alta dar merita scris la Renault sa vedem care-i faza. Zic!

| Florentin96 explică (pentru AsgaardSephiroth):

Pai răspunsul lor vine la masina un inginer si 2 mecanici dacia. Ridica capota se uite ei acolo misca trage de un furtun unul din băieți primul zice..pare sa se audă din clapeta de acceleratie dar inginerul dupa zice..boss nu I de la clapeta e de la aerul de pe furtun nu stiu ceva gen ca ar face compresie nu mai stiu cum au zis. si m-a trimis acasă a zis sa nu mai iau in seama toate zgomotele ca bla bla. nu are nimic ca mi apărea în bord martori erori nici nu i-a facut vreo tignoza m-a trimis acasă cum am venit ..acu o las asa na de mers merge trage bine dar mai am o masina in familie si pe nici una nu se aude sunet ul de piu la acceleratie asa o fi la asta noua. ce sa zic ma oricum, apreciez te salut seara buna

| AsgaardSephiroth a răspuns (pentru Florentin96):

Mii de scuze pentru idiotul de autocorrect de pe TPU, e facut pe genunchi. Ma refeream la motor TCe dar ai inteles. TCe fiind turbo -aspirat are nevoie de un nevel de vacuum. Acu' ideea e ca totul e controlat prin ECU. Tampiti mecanici si ingineri, nu asa se face diagnoza si defectologia. Nu trimiti clientul acasa fara un rezultat concret si o remediere, ce pana mea, nu e o masina de lux dar costa peste 10 mii de euro. Pai ori la bal ori la spital. 10 mii de euro sunt fara vechime, sunt noi si fara defecte. Nimanui nu-i convine sa dea un ban si sa se trezeasca cu o defectiune care nu poate fi nici descoperita nici remediata. Zi-mi de unde esti si te trimit la un service de top in chestiuni similare. Multa bafta domnule!