| reZZZnoR a întrebat:

Salut grup! Am si eu o problema cu un peugeot 307 2004 2.0 diesel.Actuatorul turbo a fost schimbat nou, masina a avut filtru de particule infundat si l am scos. Problema sta in felul urmator daca apas acceleratia brusc masina pierde puterea instant daca apas usor merge normal si viteza maxima pe care o atinge este de 130 km precizez ca mecanicul a scos furtunul de vacum din spate de la turbina pentru ca nu tragea tija de la actuator si cand a bagat-o pe direct (a facut bypass la valva solenoid de presiune ) a inceput sa traga tija de la actuator normal!

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu sunt sigur ce improvizație a făcut acolo, dar intrarea în electrovalva cred că e alimentare directă cu vacuum. Dacă a lăsat furtunul ăla pe actuator, îți închide geometria de la pornirea motorului, și mergi fără turbo.
Pune o electrovalvă nouă, asigură-te că toate vacuumurile sunt la locul lor, fără pierderi.
Apoi vezi ce valori dă în mers, și eventual de ce nu trage.
Vezi dacă scoate fum negru, dacă pierde vreun furtun de la turbo la admisie, sau chiar intercoolerul.

| reZZZnoR explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Scoate fum negru da. electrovalva de pe turbina zici?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru reZZZnoR):

Da. Daca are electrovalva separat; unele au bloc de vacuumuri cu toate intrarile si iesirile de la motor.

| relian a răspuns:

Deci faceti improvizatii si apoi te astepti la ce anume, masina sa fie racheta laughing