| AlexSamp32 a întrebat:

Am o intrebare:
ce trebuie modificat la motor masinii ca sa o poti tura la maxim fara sa se strice?

Răspuns Câştigător
| CM7YRE a răspuns:

In functie de motorul avut si de ECU-ul respectiv, trebuie sa codezi in ECU limita respectiva. Vorbeste cu cineva priceput la remapare sau la un service. Daca e diesel (si cel mai probabil asa se poate sa fie) nu te super ajuta decat daca ai o mapa buna pentru motor. Vorbeste cu un expert in asa ceva si o sa-ti explice toate detaliile. Nu te ajuta la cai sau la cuplu turele respective daca umblii doar la mapa cu turatii; trebuie modificate toate mapele respective.

| AlexSamp32 explică (pentru CM7YRE):

Ms.Inca nu am masina, am 14 ani laughing
Doar ca sunt interesat de mecanica.Deci in ECU din cate stiu eu pot sa sterg limita de turatii nu?

| CM7YRE a răspuns (pentru AlexSamp32):

Https://www.youtube.com/watch?v=5z3ixEqHBWc
Asta e Winols, un program de editat mapele din ECU. Uita-te la niste tutoriale poate intelegi. Sunt multe programe, dar asta e cel mai utilizat si cel mai bun. Sunt multe tipuri de ECU si-n functie de ce tip iti alegi, descarci mapa respectiva cu o interfata OBD2 apoi o introduci in Winols. Dupa, trebuie sa gasesti mapa pentru limita turatiilor (ceea ce-i foarte greu fara un fisier DAMOS care vine doar de la producator sau il poti cumpara de pe internet). Pe scurt, incearca la cineva care se pricepe. Asta se face din "soft-ul" masinii.

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Intrebarea e cam fara sens. Orice motor are o limita pana la care il poti tura, singurul lucru e limita care difera de la motor la motor.

| CM7YRE a răspuns (pentru suntserios):