Fac diagnoze de cativa ani, mecanica de multi ani.
Am programat chei, dar cu diagnoza specifica (OP-COM) si codurile de securitate ale masinii, deci fara extragere cu "hack-uri".
Din punct de vedere al necesitatii unei chei, mi se pare mai ok sa dai 400-600 de lei unui profesionist, care in banii astia foloseste o cheie "blank", o modeleaza dupa cheia cealalta, o programeaza cu o diagnoza profi, si eventual o si imperecheaza decent.
Decat sa dai 1000-2000 de lei pe o singura interfata, care sincer nu stiu daca face tot ce trebuie, pentru a "invata" masina sa reactioneze la ea atat dpdv al imobilizatorului, cat si al inchiderii centralizate si al functiilor de confort.
In VCDS si Delphi/Autocom exista functie de sters/invatat chei noi si la masinile din gama VAG, insa trebuie codul PIN din fabrica, sau obtinut de la reprezentanta. Dar cu cat este mai chinezeasca interfata (la 1000-2000 de lei tot chinezeasca iei), cu atat sunt mai mici sansele sa aiba toate chipurile in ea, si sa poata face toate operatiunile.
Un Autocom original era sub 4000 de lei la Bardi, ultima data cand au avut pe stoc, iar licenta era undeva peste 3000 de lei pe an. Ala este cel mai bun tester multimarca, din cate am folosit. Acopera lejer ceea ce fac testerele hobby-specifice, adica VCDS, OP-COM, FoCOM, etc.
Fi antena : am doua chei OEM ale masinii,amundoua sunt operationale,incuiat si descuiat masina si doar una este operationala de comunica cu masina si porneste,iar cealalta nu. Inlocuind doar cipul (transponderul),cum il pot programa incat sa comunice cu masina,iar masina sa porneasca fara a indica in bord acel martor?
Cu vcds sa zicem ca le poti sincroniza,dar,daca unul din cipuri este mort,nu ai cu cine. Altceva ce vreau sa intelegi este ca,eu ca sa scriu acel cip cum spui dumneata,am nevoie de un PIN al ECU,ce sa imi permita sa scriu acel cip,sa il programez. Detin VAG-K +CAN, dar softul de instalare,nu este complet,ceva lipseste,ori e doar o pierdere de timp,ca unii sa vanda si altii sa se amageasca. Daca as avea programul necesar,as putea prin conectarea cu ECU, sa fac rost de acel PIN, cum nu am aceasta posibilitate,intreb "specialistii", daca un anume produs precum "Xhorse VVDI Mini programator de chei",ma poate ajuta. Am si finante sa merg la un specialist sa o faca,dar de palmares, doresc sa invat pe bunurile mele. Daca ai placerea sa fii amabil sa ma susti cu informatia necesara, iti voi fii recunoscator, daca ma aburesti, nu ma ajuti.
Nu am experiente cu acel dispozitiv.
Eu programam/invatam chei noi in ECU, cu tot cu chip si partea radio pentru telecomanda.
Prima cheie mi-am facut-o la Vectra C tocmai pentru ca aveam o singura originala, iar aia nu era citita mereu de imobilizator. Uneori nu ma lasa sa pornesc motorul, si imi afisa lacat in bord.
Cu cheie de pe Aliexpress, pe la 80 de lei pe vremea aia (2020), si OP-COM + cardul cu codurile masinii, am facut cheie noua si o folosesc si acum, merge impecabil.
Nu cunosc metode de schimbat/copiat transpondere, deci nu te pot ajuta.
Ai spus ceva bun. aveai cardul cu codurile masinii...asa as putea sa fac si eu cu vag k com, vcds, dar daca nu am codurile masinii sa programez acel ID48...degeaba..plus ca la vag+com-K am nevoie si de softul real, nu piratat..sau ceva ok. fara coduri, ca si tine, nu am cum ..asa de incuiat si descuiat din cheie merge, nu si sa o pornesc.