| darkcynical232 a întrebat:

Semnalizati! Semnalizati! Semnalizati!

Sunt sofer incepator. Am lamaia/mamaliga in geam. Merg cu cat imi permite legea, dar NU am reactiile unui sofer profesionist. Cat de greu poate fi sa semnalizezi?!
Imi cer scuze... Din cauza unui dobi---, astazi era sa intru in prima mea tamponare. Am oprit la cativa MILIMETRI. Nici nu imi veneau injuraturi in minte. Cre--nul s-a hotarat brusc sa incerce sa bage masina in curte cu fata, dar cu viteza melcului odata ce a inceput manevra si ocupand vreo trei sferturi din banda. Desi pana atunci mersese cu aprox. 60 si vazuse ca am mers in spatele lui pe putin 5 km. Imi cer scuze, am simtit nevoia sa ma "racoresc"
Nici nu am studiat exact ce pasi trebuie urmati dupa o tamponare.Mai ales cu numere rosii, fara rar si itp...
Cum ati procedat la primul vostru incident?

Răspuns Câştigător
| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns:

1. este bine sa iti instalezi o camera de bord. 2. este bine sa constientizezi ca sunt f.f.foarte multi bizoni in trafic, care nu supravegheaza oglinda retrovizorie si nici nu semnalizeaza intentiile schimbarii directiei de mers 3. cauta sa pasterzi in mers o distanta mult mai mare fata de ceilalti, ca sa poti frana in siguranta, daca bizonul uita sa te avertizeze. Bafta deasa si mult succes! P.S. Si nu uita ca si motociclistii sunt cu drepturi egale, dar pot evita mult mai greu situatii ca aceea expusa de tine

8 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Intro depasire s-a bagat unu cu un touareg dar m-am bagat mai tare inainte si l.am atins, el a semnalizat si nu avuse vina deloc. Mi-a zis ca se ocupa el de reparatii si nu i-am dat actele asigurarii (n-am facut hartie de daune)

| baru a răspuns:

Totul este experienta!

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

1. Nu am avut nici un incident din vina mea, in 7 ani de condus efectiv. Daca folosesti expresia "primul incident", lasa-te de condus, pana nu omori pe careva.