| soanaidhn a întrebat:

Sunt incepator si as vrea sa imi achizitonez o masina dar nu stiu ce sa aleg dintre un audi a6 2.0 tdi non facelift si un bmw e90 320d tot non facelift si as dori o parere din partea unor persoane mai experimentate.
Multumesc!

9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Aia mai bine întreținută că sunt totuși niște mașină se 10+ani

| mihai69 a răspuns:

Un Logan sau Sandero ar fi perfecte.
Dar mna, cum să te fălești cu ele?!?

| Eireann a răspuns:

Bmw e90 are tractiune pe spate din cate stiu. Cand ai experienta asta nu reprezinta o
problema dar ca incepator nu este ideal. Mai ales iarna - in conditii de polei lapovita sau gheata pe sosea - tractiunea pe spate este riscanta pentru un incepator.

| StoicAnalysis a răspuns:

Inevitabil vei baga bani in masina indiferent cat de atent esti cu ea. Si decat sa bagi bani in intretinerea acestor masini, mai bine bagi bani intr-una care iti permiti.
Ca sa o dam pe fata, orice om din lumea asta isi permite sa-si cumpere o masina premium dupa ce strange niste bani, dar nu toata lumea poate sa le intretina. Intretinerile la audi si bmw sunt destul de costisitoare, si nu merita investitia. Recomand sa cauti alte marci de masini la care intretinerile sunt mai reduse la pret. Si asta e un caz fericit. Gandeste-te la cazul in care masina se strica si trebuie sa repari sau sa inlocuiesti o piesa. Te rupe la portofel sa bagi bani in masinile astea.

| TheGentleman a răspuns:

Salut! Îți recomand această mașină: https://microlino-car.com/en/microlino

Este numai bună de prins experiență, având în vedere că este pe cale să fie adoptată o lege care interzice conducerea de mașini puternice (boliduri) de către începători

| adryang78 a răspuns:

Ca începător, îți recomand o mașină de putere mai mică. Reflexele tale nu sunt suficient de formate și n-ai nevoie să îngroși rândurile "zmeilor" din trafic.

| KovacsB a răspuns: