Felicitări, ai o mașină normală ce revine la turația firească de ralanti după ce se incălzește nițel
Este normal, chiar si la motoarele de generatie mai veche.
Iar la motoarele Dacia SCe/TCe este "normal" inclusiv sa tuseasca si sa scoata fum negru, la prima pornire. Am avut multe pe mana, cu sub 10. 000km la bord, si m-am speriat de treaba asta.
Dar in rest sunt ok, nu am intalnit probleme la ele. Se spune ca scapa ulei pe la garnituri (pe motor), dar probabil dupa cel putin 100. 000km; majoritatea sunt la familii care fac maxim 6000km pe an.
E normal. La pornire, ralantiul este un pic mai ridicat, pe la 1100-1200 rpm, ca dupa ce se incalzeste un pic, sa scada turatia si ralantiul sa se stabilizeze pe 800-900 rpm...valorile probabil variaza de la masina la masina.
Mulțumesc pai gen masina este noua. ma gândesc ca nu avea cum sa se strice,
Bine ca nu te-ai dus la reprezentanta sa-i intrebi despre asta...te faceai de ras.
? zici?
Da...eu de exemplu, am crezut pana acum ca orice sofer stie asta.
Pai de unde na, asta e a doua masina la mine. am avut un golf 4 înainte motorina iar la pornire era altfel gen nu creștea turația la pornire asta noua e diferita din curiozitate am întrebat scuze
Nu trebuie sa iti ceri scuze, pentru ca nu mi-ai gresit cu nimic.
Referitor la tipul motorului...eu nu am avut niciodata un Diesel, am avut doar pe benzina. Din cate stiam eu insa, la fel ca si motorul pe benzina, si cel pe motorina, ar trebui in mod normal sa aiba un ralanti un pic crescut la pornire.