| bilala a întrebat:

Salut! Recent am fost la un interviu la Altex pentru un post de casier și am trecut de el. Mi s-a spus că există un salariu de bază (nu foarte mare), iar bonusurile vin în funcție de atingerea unor target-uri de vânzare lunare, pe baza unui cod personal.

Sunt student și m-ar interesa un job de vară pe care să-l pot continua part-time și din toamnă. Totul pare OK, dar ce mă nelămurește este partea cu target-ul: ca să primești bonusul, trebuie să ai vânzări semnificative pe codul tău.

Întrebarea mea pentru cei care lucrează sau au lucrat la Altex: ca și casier, ai vreo șansă reală să atingi target-ul lunar, sau doar consultanții reușesc asta? Am auzit că vânzările mari sunt deja trecute pe codul colegilor din magazin, deci nu prea ai ce să mai pui pe codul tău la casa de marcat.

Orice sfat e binevenit. Mulțumesc!

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Tu vrei sa muncesti sau nu?
Nici macar nu ai incercat jobul si deja te plangi de ceva ce chipurile ai auzit...
Bonusul este strict legat de cat esti tu de politicoasa si buna sa servesti un client, ca de asta depinde bonusul ala.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Ce varsta ai? Daca ai gasit acest job la Altex si iti place, du te si incearca, nu te astepta din prima la salariu mare, salariul crezte in functie de tine de performanțele tale, tu trebuie sa faci tot ce poti sa atragi clientii, sa fi politicos sa vorbesti frumos cu clientii si sa iti faci treaba cit mai bine. Fiind casier lucrezi cu foarte multi bani, trebuie sa stii sa dai restul corect inapoi si sa nu furi.In rest te vei adapta.

| MistarGoGu a răspuns:

Curios? La casier sa ai Target? Sigur te-ai exprimat corect? Tu doar încasezi niște bani de la clienți! Decizia de cumpărare este la ei! Eventual consultant de vânzări poate avea target! Acolo poți " vrăji " un client sa cumpere de 100 Lei sau de 500 Lei!

| lauboss a răspuns: