anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Poate e cam aiurea sa intreb aici asta dar... sunt student si m-ar interesa un loc de munca part-time. pe net e o mare varza si nu gasesc mai nimic... ma puteti ajuta cu vreo sugestie cum sa procedez? Mersi!

4 răspunsuri:
| AxelBv a răspuns:

Depinde in ce oras esti. Cel mai la indemana sunt joburile in call center. Daca nu, chiar si paznic de noapte e o alternativa.

| claudia74 a răspuns:

Incearca asta: www.munca-acasa.ws

| ancuta67 a răspuns:

Depinde ce ti place sa prestezi... daca esti student ai colegii multi.te poti ocupa cu vanzarea de produse cosmetice..depinde de implicarea ta si poti castiga pana la 40% discount si poti deveni si lider..relatii dan_anca28@yahoo.com

| Laura1987 a răspuns:

Buna! Depinde in ce domeniu ai vrea sa muncesti. Daca ai sau nu pretentii in alegerea criteriilor dupa care te angajezi. Eu in locul tau as proceda in felul urmator: chiar in drumul meu de acasa pana la facultate, sigur as trece pe langa mai multe societati, si efectiv as intra si as intreba daca n-au nevoie de angajati. Poti incerca in magazine alimentare, la xeroxuri, papetarii, si de ce nu, chiar si in localul in care iti bei zi de zi cafeaua... Sper sa te ajute raspunsul meu. Doar daca vei cauta tu insuti, vei gasi; din fata calculatorului, niciodata. Bafta! :-)