| sweetys a întrebat:

Vreau sa ma reprofilez, în prezent sunt inginer chimist, dar programul ma omoară, adică se lucrează in schimburi, ceea ce simt ca pentru mine începe sa devina din ce în ce mai greu, mai ales dpdv al sănătății, dar și timpul este un impediment, dacă nu adăugăm stresul din fiecare zi. În domeniu găsesc doar cu program 8 ore și în 3 schimburi. Asa ca m-am gândit sa îmi încerc norocul și în alta parte. Ce meserie pot avea în urma unor cursuri de calificare (facultate nu îmi mai trebuie), în care programul sa fie de 8 ore, dar doar un schimb? Nu e graba, dar cumva vreau sa îmi iau o plasa de siguranță.
Probabil mai sunt și alte persoane care nu se mai regăsesc în ceea ce odata le făcea placere.

10 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Fă-te agent imobiliar

| sadrian46 a răspuns (pentru sierra1):

Cea mai grea treabă pentru un leneș.

| sweetys explică (pentru sierra1):

Este plin de agenți. Plus ca nu sunt genul de persoana prea convingătoare? Eu as fi ceva de genul, contra. De ce sa nu cumperi?

| sierra1 a răspuns (pentru sweetys):

~Este plin de agenți.~ fals, mai e loc destul!

~nu sunt genul de persoana prea convingătoare~ mai luccrezi la asta sau revii la schimburi

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ce meserie pot avea în urma unor cursuri de calificare(facultate nu îmi mai trebuie), în care programul sa fie de 8 ore, dar doar un schimb.
100 de cursuri. Așa că te hotărăști ce vrei să faci în continuare.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ideal era sa ai un hobby transformabil intr-un job, cum ar fi hair-style, gatit, statul cu copiii. Adica sa devii hair-stylist, cofetar (sa livrezi prajituri facute de tine) sau ingrijitoare/educatoare copii.
Te mai poti face receptionera la o clinica medicala, hotel, service auto, salon, etc, agent vanzari, sa lucrezi in asigurari, casier/consultant si multe altele.

| sweetys explică (pentru NoTurbinaNoGood):