| pufulescu a întrebat:

Am si eu o intrebare de om prost, recunosc ca m-a lasat cu mintea goala continutul articolului din linkul de mai jos, nici sa injur nu mai pot.
Deschideti linkul si daca vreti ignorati textul, ce ma intereseaza pe mine este daca sunt REALE exemplele de exercitii matematice din poza din articol, mai clar... vreau sa intreb daca chiar se dau in Romania astfel de exercitii LA CLASA A CINCEA? Chiar a luat-o razna toata tara aia si vrea sa isi innebuneasca si odraslele?
http://adevarul.ro/......index.html

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da. Asta e tot ce știe un copil de clasa a 5-a când face divizibilitatea. Sunt profesori cu rezolvări fantastice, știu, dar mai mulți sunt cei care nu fac mai nimic la ore.

Știu la ce vă referiți. Sunt în liceu și am astfel de "profesori". Dar am avut bucuria să am o profesoară dedicată în gimnaziu.
Dacă s-ar pune accent pe partea asta, și elevii vor fi mai buni la școală și vor merge cu plăcere.

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Asa a fost dupa 1980 inainte sistem prost facut pentru elevi

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt intr-adevar mai greoaie, dar cred ca sunt ca si concept (teorie) la nivelul clasei a V-a.
Iar poza articolului arata o ecuatie de gradul 2, aia e la clasa a VIII-a, dar cred ca e doar de forma.

Ce sa zic, asa a fost mereu. Inca e mai usor actualmente fata de acum 20-30 de ani. Normal ca mai sunt si exercitii la nivel mai ridicat, e anormal sa se faca numai exercitii de nivel maxim mediu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

În clasa a 5-a se studiază noțiunile de "numere prime între ele", cmmmc, cmmdc (divizivilitatea în general) și nu e nevoie de inducție matematică să susții că o propoziție e adevărată și asta cred că e problema celor care au trecut prin liceu, facultate. Că nu mai au modul acela "infantil" de a aborda o problemă.
Vă prezint mai jos rezolvarea problemei 2.

Numitorul se poate scrie ca xy(x+y)+5.
1. x=par, y=impar
2. x=impar, y=par