Mergi la directoru liceului si spune-i ca iti vorbeste ca ciobanu sa il traga la raspundere
A intrat diavolul in tine? Bwuahahaha! Incearca sa nu-l bagi in seama cand iti mai spune asta. Poate glumeste, sau poate are o fixatie pentru muzica rock, aici sunt mai multe variante. Daca nu-ti place religia ai ales o decizie ce te favorizeaza.
Nu-l lua in seama la astfel de chestii, poate ca el considera rock-ul a fi un cult satanist, iar tu fiind o rockerita ii tii piept in dezbateri si asta a provocat totul!
E suspecta altitudinea dascalului tau vizavii de elevii sai.Dar vezi tu... sunt profesori si profesori!
Discuta cu parintii tai.E bine sa ai si martori.Intotdeuna discutiile intre adulti se vor purta la alt nivel.
Cred ca e nebun, vreo doua luni ignora-l, sa vedem ce se intampla. Apoi, ramane posibilitatea unei plangeri semnata de mai multi.
Hey!
In primul rand proful tau de religie este vai de capul lui daca spune asa ceva. Nu il baga in seama. Sincer, mai bine ca nu faci religie. Si eu m-as fi retras daca as fi avut un profesor absurd ca acesta.
Nu ii baga in seama! Aceste persoane nu iti merita atentia!
Daca zambeste atunci te tachineaza, daca nu atunci este grav, are o problema cu capul.
Succes!
un citat din Biblie „cu masura cu care judeci vei fi judecat" - daca el isi permite sa iti spuna sentinta si sa te condamne, ca vei merge in iad de exemplu, sa isi aminteasca asta
si bravo tie ca ai renuntat sa mai mergi la ore de religie *brofist* am renuntat si eu de vreo 2 ani
desi is crestin, nu is de acord cu povestile de groaza cu care mint oamenii. Erau lucrari unde spuneau ce chinuri si pedepse is in infern, cica spanzurati de unghii, limba si numai prostii ale unor oameni care au avut „viziuni" si au fost ei acolo
Lasa, mai bine asa
Tare as vrea sa vad cu reactioneaza profa de romana, atunci cand faci asemanator.
Daca profesorul spune asta, raspunde-i cu tact.